برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم بشری

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم بشری با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم بشری با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: بشری یک طرح سراسری است که در جنوب کرمان از ۱۴ تا ۱۶ دی ماه در سالن شهید مداحی پور برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این طرح در رشته های مختلف اعم از روخوانی، روانخوانی، تجوید و مفاهیم قرآن کریم به صورت حضوری برگزار می شود البته پس از پایان دوره حضوری، متقاضیان باید در دوره کارورزی نیز شرکت کنند.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: به آن دسته از متقاضیان شرکت در دوره بشری، که در آزمون پایان این دوره نمره قبولی کسب کنند و بتوانند دوره کارورزی را به اتمام برسانند، مدرک رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن کریم، ارتقا و توانمندسازی مربیان و معلمان قرآنی جنوب کرمان است.

کد خبر 1739655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha