دوره «دانش افزایی الزامات تبلیغی» در کازرون برگزار شد

حجت الاسلام اسدی گفت: دوره دانش افزایی الزامات تبلیغی با موضوع فرق و ادیان به همت مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه فارس با حضور ۱۲۰  طلبه برادر و خواهر شهرستان کازرون برگزار شد.

حجت الاسلام احسان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس گفت: دوره دانش افزایی الزامات تبلیغی با موضوع فرق و ادیان به همت مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه فارس با همکاری بنیاد بین المللی امامت و دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم با حضور ۱۲۰  طلبه برادر و خواهر با تدریس حجت الاسلام روزبهانی از اساتید حوزه علمیه قم در شهرستان کازرون برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره طلاب با مبانی مورد نیاز حوزه های مهم تبلیغی و بصیرتی آشنا شدند، افزود: این نوع دوره های دانش افزایی از طرف مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه فارس برای چهارمین بار است که در شهرستان کازرون برگزار می شود.

اسدی با اشاره به اینکه پیش از این نیز دوره خانواده موفق با هدف آشنایی طلاب با مباحث ناب رفتارهای مورد نیاز امور مشاوره ای و برخوردهای سالم در خانواده و دوره مقدماتی و تکمیلی جهاد تبیین برگزار شده است، بیان کرد: این مهم در کازرون و سایر شهرستان ها به صورت جدی تا رسیدن به نتیجه مطلوب که رشد طلاب است ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: رسالت عظیمی که مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه فارس علاوه بر رشد طلاب و مبلغان استان و رساندن آنها به عرصه تدریس و تبلیغ و آموزش جریان ساز دنبال می کند استفاده از ظرفیت های سایر نهاد ها و موسسات حوزوی برای رشد و تعالی هر چه بیشتر و بهتر عرصه آموزش های کاربردی در استان پهناور فارس است.

کد خبر 1739672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha