لزوم تقویت زیرساخت های اقامه نماز در مازندران

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مهمترین‌مشکل ما در مازندران، نمازخانه های بین راهی و سخت افزارهاست که باید تقویت زیر ساخت اقامه نماز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی- دبیرستاد اقامه نماز مازندران در ششمین اجلاسیه نماز نکا اظهار کرد: چون‌خدا را شایسته بندگی می دانیم، نماز می خوانیم و بندگی می کنیم و این ارزش است و به معرفت بدست می آید.
وی افزود: نسل جوان با تهاجم فرهنگی و ددمنشی استکبار اگر در خموشی بماند و بصیرت نداشته باشد، غیر قابل بازگشت است.
حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: اگر نسل جوان به شناخت اعتقادی و دینی و هویت دینی و ناسیونالیستی برسد، گرفتار ناهنجاری و بی حجابی و غفلت و اغتشاشات نمی شود.
مدیر ستاد اقامه‌نماز مازندران یادآور شد: شناخت و آگاهی ما نسبت به باورها اگر جامعیت داشته بلشد دین و نماز معنا پیدا می کند و چماق نمی خواهد.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: ستاد اقامه‌نماز در تمام مبانی کار می کند و آنچه مهم است همین‌مساله است، در مهد کودک ها، نهضت سواد آموزی، طرح سلامت‌معنوی در بیمارستانها،  ستاد برنامه دارد و نیرو تربیت می کند  تا به شبهات دینی پاسخ داده شود.
وی اظهار کرد: دوره تخصصی امر نماز در دانشگاه‌های تربیت معلم و فرهنگیان هم‌مورد توجه است.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: سند تحول افق ۲۰ ساله نوشته شد و تهدیدات و فرصت ها و ضعف و قوت هم با برنامه ۵ ساله با ۱۱۰ دستگاه استان تفاهم نامه منعقد شد تا اجرایی شود.
مدیر ستاد اقامه نماز مازندران افزود: نکا از برجستگی های خوبی در امر نماز در استان برخوردار است و همه‌ما باید مبلغ نماز باشیم و هر نوع خلاقیت برای ورود به نماز استقبال می شود.
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مهمترین‌مشکل ما در مازندران، نمازخانه های بین راهی و سخت افزارهاست که باید زیر ساخت نماز مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1739677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha