پاسداری از ارزش های نظام با اهمیت است

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه پاسداری از ارزش های نظام و حفظ خون شهدا بسیار با اهمیت است، گفت: اگر جانفشانی های شهدا نبود، امروز این امنیت و سربلندی را نداشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا ، سرهنگ هادی قاسمی فرمانده هنگ مرزی آستارا روز گذشته( سه شنبه، ۲۸ آذر) به همراه تعدادی از کارکنان این مجموعه با خانواده شهیدان علی قربانی و خدمت دهساز در بخش مرکزی این شهرستان دیدار و از آنان دلجویی کرد.

سرهنگ هادی قاسمی در جریان دیدار با خانواده های معظم شهدا، اظهار کرد: امنیت، اقتدار و امنیت کنونی کشور را مدیون و مرهون شهدا هستیم.

پاسداری از ارزش های نظام با اهمیت است

فرمانده هنگ مرزی آستارا با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا سرمایه های انقلاب هستند، افزود: این عزیزان با صبوری، مقاومت و از خودگذشتگی به همه درس ایثار را نشان دادند.

وی تصریح کرد: خانواده های معظم شهدا مایه دلگرمی و سربلندی ایران اسلامی هستند.

پاسداری از ارزش های نظام با اهمیت است

سرهنگ قاسمی، پاسداری از ارزش های نظام و حفظ خون شهدا را بسیار با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: اگر جانفشانی شهدا و خانواده های آنها نبود، امروز این امنیت و سربلندی نظام اسلامی را نداشتیم.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده های معظم شهدا و تکریم آنان مایه دلگرمی، قوت قلب و انگیزه مضاعف مسئولان برای خدمتگزاری بیشتر و شایسته به مردم است.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با اشاره به اینکه آنچه که امروز از ویژگی ها و برکات انقلاب اسلامی به حساب می آید اجر و ثوابش برای شما خانواده شهدا است، گفت: اگر می گوییم قدردان شهدا باشیم باید باورها و وظایفی که در نظام اسلامی به دوش ما است و بایستی آن را به درستی انجام دهیم.

گفتنی است، در جریان این دیدار ها فرمانده هنگ مرزی آستارا با اهدای لوح و جوایزی از خانواده های معظم شهدا تجلیل بعمل آورد.

کد خبر 1739800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha