از سوگواره روایت عاشقی در کاشمر تا افتتاح موزه شهدای دفاع مقدس سبزوار

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برنامه های کانون‌های مساجد استان در ایام فاطمیه را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: در ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برنامه های متنوع فرهنگی تربیتی را برگزار کردند. 

وی افزود: اردوی نوجوانان کانون فرهنگی هنری مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان گناباد همراه با مسابقه و بازی های جذاب یکی از برنامه های این ایام بود که توسط این کانون اجرا شد.

از سوگواره روایت عاشقی در کاشمر تا افتتاح موزه شهدای دفاع مقدس سبزوار

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی تصریح کرد: سوگواره روایت عاشقی و نمایش "پرده خوانی" در شام شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها نیز از ویژه برنامه هایی بود که به همت کانون فرهنگی هنری کاشمر ویژه نوجوانان دختر و پسر این شهرستان برگزار گردید. 

وی ادامه داد: ایستگاه معرفت عنوان برنامه ای بود که ویژه نوجوانان و از سری ویژه برنامه های رویداد نوجوانانه تربیت محور هشتادیوم به همت کانون فرهنگی هنری آل یاسین شهرستان بردسکن برگزار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین افکار با اشاره به برخی برنامه های کانون های مساجد در مشهد عنوان کرد: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پاره تن نبی و علی (ع)، کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) مسجد جامع حضرت جوادالائمه (ع) مشهد، مسابقه بزرگ "فدکیه " را در سطح محله برگزار کرد.

وی همچنین به برنامه های کانون‌های تخصصی خواهران در استان اشاره کرد و گفت: کانون‌های تخصصی خواهران نیز برنامه های متنوعی را در این ایام در دستور کار داشتند، ازجمله می‌توان به تشکیل گروه سرود دختران کانون فرهنگی و هنری شهدای کلاته عوض سرخس اشاره کرد که این گروه برای اجرا در برنامه های مناسبتی آماده شده است. 

از سوگواره روایت عاشقی در کاشمر تا افتتاح موزه شهدای دفاع مقدس سبزوار

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی یادآور شد: از دیگر برنامه های این ایام آشنایی نوجوانان با فرهنگ مقاومت بود که در این راستا نیز موزه شهدای دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار در محل کانون شهید محمدیانی افتتاح و برای بازدید عموم آماده شد. 

وی افزود: کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار همچنین در یک حرکت جهادی برای نوجوانان و اعضای فعال کانون ویژه برنامه تقویتی و علمی و درسی را برگزار کرد.

حجت الاسلام افکار تصریح کرد: اکران انیمیشن «بچه زرنگ» از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری قائم کاشمر بود که برای نوجوانان و اعضای این کانون اکران شد.

پایان پیام/

کد خبر 1739803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha