همکاری بیشتر دولت‌های همسایه در جهت مبارزه با تروریسم ضروری است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: دولت پاکستان اجازه حضور تروریست ها و اشرار را در مرزها ندهد و در جهت مبارزه با تروریست ها، بیشتر با  جمهوری اسلامی ایران همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، صبح امروز(۲۹ آذر) در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله تروریستی راسک که در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت این دلیر مردان گفت: رزمندگان دلیر ایران اسلامی همواره در راستای حفظ و حراست از ایران اسلامی به ویژه مرزها تلاش می کنند اما با توجه به توطئه دشمنان افزایش هوشیاری در مرزها ضروری است.  

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک همچنین به تبیین فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در جامعه تاکید کرد و افزود: این فرهنگ باید بیش از پیش در جامعه ما به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان تبیین شود.  

وی ادامه داد: دولت پاکستان اجازه حضور تروریست ها و اشرار را در مرزها ندهد و در جهت مبارزه با تروریست ها، بیشتر و بیشتر با  جمهوری اسلامی ایران همکاری کنند.

 وی در ادامه به وقایع و اتفاقات غزه نیز اشاره کرد و ادامه داد: توطئه و نسل کشی رژیم صهیونیستی نابخشودنی است و امروز شاهد جنگ رسانه ای برای انحراف اذهان عمومی از جنایات نسل کشی رژیم صهیونیستی در جهان هستیم که یکی از مصادیق بارز آن حمله تروریستی راسک است.

این مقام مسئول با اشاره به شرایط مردم مظلوم غزه اظهار کرد: غزه زندان سر بازی است که  ۱۷سال است تحریم مطلق است و دور تا دور آن دیوار حایل کشیده شده است.  

آیت الله دری نجف آبادی گفت: با توجه به این شرایط سخت و غیر انسانی، جوانان غیور و شجاع فلسطین و حماس توانستند طوفان الاقصی را رقم بزنند که رشادت و معجزه بزرگی در جهان اسلام و مقاومت اسلامی محسوب می شود.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک همچنین با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی حدود چهل هزار تن بمب بر سر مردم مظلوم غزه ریخته است، اظهار داشت: با این همه جنایات نسل کشی، ذره ای از مقاومت مردم مقتدر و مظلوم فلسطین کم نکرده است و همچنان در برابر جنایات رژیم جعلی اسرائیل مقاومت می کنند.

کد خبر 1739857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha