۱۷ برگزیده مقالات خانواده و فرزندآوری مدرسه علمیه تجلیل شدند

۱۷ تن از برگزیدگان مقالات خانواده و فرزندآوری مدرسه علمیه روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه طی مراسمی با حضور مسئولان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا سلام‌الله علیها شیروان در مراسم تجلیل از برگزیدگان این مسابقه گفت: بحث فرزندآوری و جمعیت و خانواده با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بسیار مهم است و طی ۱۱ سال گذشته این شصتمین باری است که رهبر معظم انقلاب بر مسئله جمعیت و فرزندآوری تاکید می‌کنند.

شهناز همتی با اشاره به اینکه رزق و روزی دست خداوند متعال می‌باشد توصیه هایی در این خصوص به حاضرین عنوان و اظهار کرد: بدون شک مسئله بحران جمعیت آنقدر مهم هست که شخصی مثل رهبر کره شمالی جلوی دوربین با گریه از زن‌ها می‌خواهد که فرزندان بیشتری به دنیا بیاورند.

 وی خاطرنشان کرد: با توجه به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری مدّظلّه‌العالی بر مساله افزایش جمعیت، واحد پژوهش مدارس علمیه آشخانه، بیرجند، شیروان، قوچان اردیبهشت ماه امسال فراخوان مقاله با عنوان خانواده‌وفرزندآوری در دو محور فرزندآوری و فرزندپروری برگزار کرد که اکنون مقالات مزبور در سه سطح معرفی شدند و از مجموع کل پذیرفته شدگان دو نفر آقا و مابقی خانم بودند که مجموعا پنج نفر از منتخبان از مدرسه علمیه الزهرا(س) شیروان بودند.

در پایان از پژوهشگران برتر با اهدا لوح تقدیر شد.

این مراسم با حضور مسئولان شهرستانی و مدیران حوزه‌های علمیه خراسان شمالی، مدیران مدارس دخترانه سطح شهر و طلاب خواهر حوزه علمیه مکتب الزهرا در محل سالن اجتماعات حوزه مکتب علمیه خواهران شیروان برگزار شد.

کد خبر 1739884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha