حماسه ۹ دی باید برای نسل امروز تبیین شود

آیت الله خاتمی، تقارن دهه بصیرت و مقاومت را یادآور شد و گفت: حماسه ۹ دی یکی از رویدادهای مهم و تأثیرگذار کشور است که باید برای نسل امروز تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ۹ دی ماه، دهه بصیرت، رخدادهای تاریخی کشور شگفتی‌ساز، تاریخ‌ساز و تجلی‌ساز است.

وی با اشاره به اینکه اتفاق‌هایی که در سال‌های اخیر رخ داده، نه‌تنها قابل فراموشی نیست، بلکه به حماسه‌های تاریخی تبدیل شده است، تصریح کرد:  حماسه ۹ دی نمونه الهام‌بخش و پرفروغ یکی از آنهاست.

امام جمعه زنجان به ضرورت تبلیغات فضای شهری و مجازی برای اجتماع ۹ دی  تاکید کرد و گفت: اداره‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها همکاری لازم را برای ۹ دی و دهه بصیرت داشته باشند و برنامه‌هایی را در این راستا اجرا کنند.

آیت الله خاتمی، تقارن دهه بصیرت و مقاومت را یادآور شد و گفت: حماسه ۹ دی یکی از رویدادهای مهم و تأثیرگذار کشور است که باید برای نسل امروز تبیین شود.

در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری برنامه گرامیداشت ۹ دی در حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: سخنران این مراسم حمیدرضا مقدم‌فر مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل استراتژیک است.

حجت الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: تجمع حمایتی از مردم غزه در زنجان تجمع بعد از نماز جمعه، یکم دی برگزار می‌شود.

وی بر لزوم اطلاع‌رسانی و تبلیغ در مورد برگزاری تجمع حمایتی از مردم غزه تأکید کرد و گفت: این فضاسازی باید از طریق شبکه‌های اجتماعی در دستور کار قرار گیرد.

این مسئول در ادامه به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید کرد: توجه به این مهم در برنامه‌های ملی و مذهبی باید در دستور کار مدیران و برنامه ریزان این نوع مراسم باشد.

کد خبر 1739904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha