انقلاب اسلامی، تمام راهبردهای دشمن را یک‌تنه نقش برآب کرده است

به گفته عابدینی، انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر توانسته تمام راهبردهای دشمن را نقشه بر آب کند، از خنثی شدن فتنه‌ها تا ایجاد ناامنی برای رژیم صهیونیستی، بنابر این ما امروز مفتخریم که انقلاب اسلامی تمام راهبردهای دشمن را یک‌تنه نقش بر آب می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، عابدینی معاون سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس صدا و سیمای مرکز زنجان، ادامه ایجاد جریان آزاد اطلاع رسانی را یکی از ادعاهای دروغین دشمنان دین و نظام اسلامی دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به قدرت تمام عیار فرهنگی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هریک از استان‌ها ظرفیتی دارند که باید تلاش شود این هویت‌ها معرفی شود، گفت: موضوع دوم عدالت گستری است؛ در این بخش نیز معتقدیم فقط تهران نیست که باید دیده شود بلکه همه فعالان و کارشناسان باید جایی در قاب صدا و سیما داشته باشند و این را به جدیت دنبال می‌کنیم.

عابدینی با اشاره به اینکه ۸۷ درصد مردم از اینکه لوکیشن‌ها در استان‌ها باشد استقبال می‌کنند، تصریح کرد: ما حتی در دورترین نقاط هم فیلمبرداری داریم و بخشی از نون خ به سیستان و بلوچستان می‌رود.

معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: تبیینی که همه ما در حوزه‌های مختلف وظیفه داریم به آن عمل کنیم و جهاد تبیین یعنی تلاش کنیم واقعیت‌ها آن‌گونه که هست به افکار عمومی برسد، جمهوری اسلامی ایران زاینده مقاومت است، مقاومتی که امروز ۸ میلیون کیلومتر مربع را در حیطه قدرت خود دارد.

وی گفت: امروز اندیشه انقلابی از مرزهای کشور خارج شده و تا دامنه‌های هیمالیا و سواحل مدیترانه گسترش یافته است، در حوزه رسانه معمار کبیر انقلاب اسلامی رسانه ملی را یک دانشگاه تلقی کردند، دانشگاهی که باید زمینه‌ساز ارتقای اندیشه‌های امت اسلامی و مردم ایران شود.

عابدینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در حکمی به سازمان صداوسیما سه وظیفه دیگر را هم اضافه کردند، صداوسیما علاوه بر اینکه یک دانشگاه است باید یک آوردگاه هم باشد آوردگاهی برای مقابله با امواج فتنه‌ها که دشمن در حال آماده‌سازی آن است و یک قرارگاهی باشد برای پراکندن امید و نشاط در میان مردم و آسایشگاهی برای نشان دادن زیبایی‌ها و جلوه‌های بشری باشد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر توانسته تمام راهبردهای دشمن را نقشه بر آب کند، از خنثی شدن فتنه‌ها تا ایجاد ناامنی برای رژیم صهیونیستی، بنابر این ما امروز مفتخریم که انقلاب اسلامی تمام راهبردهای دشمن را یک‌تنه نقش بر آب می‌کند.

کد خبر 1739914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha