رویداد فهمیده‌ها عرصه خوبی برای بروز استعدادهای دانش آموزی بود

عابدینی نیا گفت: رویداد فهمیده ها عرصه خوبی ایجاد کرد تا دانش آموزان استعدادهای خود را در حوزه های مختلف بروز دهند.

به گزارش خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر، دور اول رویداد فهمیده ها عصر امروز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه، با برگزاری مراسم اختتامیه در سالن همایش های دانشگاه ملایر به کار خود پایان داد و برگزیدگان این رویداد معرفی شدند.

مهدی عابدینی نیا  در اختتامیه رویداد عصر فهمیده‌ها در ملایر گفت: دانش آموزان امیدها و آینده سازان فردای این کشور هستند و یکی از مهمترین دغدغه های ما شناسایی و کشف استعدادهای دانش آموزان در حوزه های مختلف است.

رویداد فهمیده‌ها عرصه خوبی برای بروز استعدادهای دانش آموزی بود

 مدیر آموزش و پرورش  با بیان اینکه برگزاری رویداد فهمیده ها طرحی نو و فرهنگی در حوزه تربیتی برای کشف استعدادهای دانش آموزی در حوزههای فرهنگ ایثار و شهادت بود افزود: به حمد الله  برگزاری این رویداد با این رویکرد با استقبال خوبی همراه بود و توانستیم بسیاری از استعدادهای دانش آموزی را کشف  کنیم.

  مدیرآموزش و پرورش ملایربا بیان اینکه برگزاری رویداد فهمیدها عرصه خوبی ایجاد کرد تا  دانش آموزان استعدادهای خود را در حوزه های مختلف بروز دهند افزود: برگزاری رویدادهای فرهنگی و جشنواره‌ها را باعث ایجاد انگیزه دانش اموزان برای مشارکت ها در عرصه های مختلف بوده و این فعالیتها در آینده ساز بودن این دانش آموزان بسیار اثر گذار است.

 وی  با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما این است که  دانش آموزان نخبه در هر حوزه استعداد یابی شوند گفت: همواره ما به دنبال ایجاد چنین فضاهایی این چنینی شهرستان هستیم  و بحمد الله عصر رویداد فهمیدها این زمینه را تا حدود زیادی ایجاد کرد که قرار است این برنامه ها مستمر باشد.

رویداد فهمیده‌ها عرصه خوبی برای بروز استعدادهای دانش آموزی بود

   محمد ابراهیمی نیز با اشاره به اینکه برنامه رویداد فهمیدها (رویداد نسل جدید انقلاب اسلامی) در حوزه ایثار و شهاد با هدف شناسایی استعدادهای دانش آموزی در ملایر از ۳۱ شهریور ماه همزمان با هفته دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شد گفت: این رویداد در راستای کشف و شناسایی استعدادهای دانش آموزی و فرهنگیان انجام شد و در واقع بیشترین  قشر  استقبال کننده دانش آموزان بودند که در این طرح ثبت نام کردند.

مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان ملایر هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی و کشف استعدادهای دانش آموزی و فرهنگیان در حوزه ایثار و شهادت برشمرد و تصریح کرد: این طرح یک جشنواره سراسری است که پیش زمینه آن در شهرستان برگزار و نام طرح در شهرستان به عنوان رویداد فهمیده ها نامگذاری شد که دانش آموزان در رشته های مختلف فرهنگی شامل سرود، روایتگری، مدیحه سرایی وشعر خوانی، تئاتر، مرثیه سرایی و... کارهای خود به اجرا گذاشتند.

رویداد فهمیده‌ها عرصه خوبی برای بروز استعدادهای دانش آموزی بود

مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان  با اشاره به اینکه این رویداد  برای اولین بار  در شهرستان ملایر و به سبک عصر جدید اما با موضع دفاع مقدس و حوزه شهدا برگزارو بعد از ارزیابی  داوران برترین ها را مشخص و امروز معرفی شدندتصریح کرد: قراراست دور دوم نیز بزودی برگزار  شود و با انگیزه ای  که  از دانش آموزان دیدیم  تمایل دارند که این برنامه ادامه دار باشند و مهمتر از همه این که بسیاری از دانش اموزان که مطلع نبودند دوست دارنددر دور دوم این برنامه حضور داشته باشند.

 مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان ملایر با بیان اینکه  هدف ما این است که بچه ها خوشحال شود که در کنار درس خواندن  با اجراهای هنری و کشف استعداد خود  انگیزه ای مضاعف داشته و با قدرت و قوت بیشتری روی استعدادهایشان تمرکز کنند.

رویداد فهمیده‌ها عرصه خوبی برای بروز استعدادهای دانش آموزی بود

در ادامه مژگان کمالی  نیز اظهار کرد: عصر جدید فهمیده ها  با هدف استعدادیابی دانش  آموزان ملایری با حضور ۳۵ گروه شرکت کنده  شامل ۴ گروه پسران و ۲۹ گروه دختران به مدت چهار روز در سطح شهرستان ملایر برگزار شد.

مسئول بسیج دانش آموزی ملایر افزود: از بین گروه های شرکت کننده ۸ گروه و به صورت فردی برگزیدگان انتخاب و هدایا و تندیس رویداد فهمیده ها به برگزیدگان اهدا شد.

کمالی یادآور شد: دور دوم این رویداد نیز تیر ماه سال آینده برگزار می‌شود که ثبت نام از علاقمندان برای حضور در این رویداد  شروع شده و تا ۱۹ بهمن ماه ادامه دارد.

رویداد فهمیده‌ها عرصه خوبی برای بروز استعدادهای دانش آموزی بود

وی ضمن تقدیر از حضور پر شور دانش آموزان ملایری در دور اول این رویدادد یادآور شد: دور دوم این رویداد بی شک با استقبال و حضور تعداد بالایی از دانش آموزان همراه خواهد بود.

در پایان نیز از برگزیدگان این رویداد معرفی شدند.

رویداد فهمیده‌ها عرصه خوبی برای بروز استعدادهای دانش آموزی بود

نیایش حمزه  لویی در بخش شعر خوانی، محمدطاهافرید فرد در بخش  قرائت قرآن،  ارغوان نعمتی  در بخش  زبان اشاره، محمد فاضل احمدی زبان اشاره  و دوبله، تارا تکلو در بخش زبان اشاره  و  گروه سرود عاشقان رهبر مدرسه  دهخدا، نیایش حمزه لویی شعر خوانی، محمدطاهافرید فرد قرائت قرآن، گروه تئاترخنده های گریه های دار مدرسه  شاهد، گروه سرود دختران آفتاب مدرسه محدثه پایه نهم ها، برگزیدگان این رویداد از بین گروه های شرکت کنده بودند که  که با اهدای تندیس، لوح تقدیر و هدایایی از آنها تجلیل شد.

رویداد فهمیده‌ها عرصه خوبی برای بروز استعدادهای دانش آموزی بود

همچنین از  کلیه شرکت کنندگان نیز با  لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

فاطمه رحمتی،   ملایر

کد خبر 1739981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha