رسانه‌ها در مسیر صداقت و راستگویی حرکت کنند

نظری به تلاش های رسانه های دشمن در انتشار اخبار نادرست، گفت: رسانه ها باید در مسیر صداقت، راستگویی و شفافیت حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، بهنام نظری امروز چهارشنبه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید در مسیر صداقت و راستگویی گام بردارند، گفت: گفتمان انقلاب اسلامی به عنوان گفتمان غالب در حوزه رسانه جمهوری اسلامی ترویج شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه باید آگاه و هوشیار باشند و در مسیر رسالت خود به درستی گام بردارند، افزود:  اگه این چنین نباشد رسانه می تواند به ابزار دستی برای دشمن تبدیل شود.

وی به حوادث سال گذشته و توطئه های رسانه های دشمن اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته نیروهای انتظامی و نظامی در اوج اقتدار مظلومانه در کف خیابان شهید شدند اما دشمن این را به گونه‌ای دیگر منتشر می‌کرد.

این مقام ارشد استان همچنین با تاکید بر اینکه امروز به گفته مقام معظم رهبری ایران در حوزه دفاعی و نظامی در اوج اقتدار قرار دارد، گفت: بحمدالله امروز جنگ را به خوبی پشت سر گذاشتیم و بعد از ۳۰۰ سال که در هر جنگی با دشمن قسمتی از خاک کشور ما به یغما رفت، به برکت انقلاب و رشادت ملتی ولایتمدار امروز نه تنها یک وجب از خاک کشور به دشمن داده نشد بلکه در حوزه ها مختلف پیشرفت های چشمگیری به دست آوردیم.

نظری در ادامه با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید در مسیر صداقت و راستگویی حرکت کنند، گفت: امروز جنگ در حوزه رسانه و شبیه خون فرهنگی و رسانه‌ای است به طوری که در فتنه سال گذشته روزی ۵۰ هزار دروغ از طریق شبکه‌ها اعلام می‌شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه امروز خبرنگاران به عنوان افسران خط مقدم جنگ رسانه‌ای هستند و باید خود را سرباز خط مقدم جبهه بدانیم، افزود: امروز اسلحه ما قلم خبرنگاران است و باید در مقابل این حجم از هجمه دشمن ایستادگی کنند.

 گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره ابوذر تقدیر شد.

کد خبر 1739983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha