جشنواره شعر و داستان بومی و محلی یلدا در فارسان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی چهارمین جشنواره شعر و داستان بومی و محلی چهارمحال‌ و بختیاری با عنوان "یلدا" در آخرین چهارشنبه پاییز ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مسئولان و اهالی فرهنگ و ادب در فارسان برگزار و برگزیدگان آن معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌ و بختیاری، هیئت داوران بخش شعر چهارمین جشنواره استانی شعر و داستان بومی و محلی متشکل از وحید برزگر، عادل حیدری و الهام جهانبازی از میان ۱۴۹ اثر ارسالی به این رویداد فرهنگی ۱۱ سروده را به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب کردند.

بر اساس‌ رای هیئت داوران این بخش از جشنواره یلدا، فرزانه میرزاخانی به مقام نخست رسید و حسین فروزنده و فرزاد قنبری در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

هیئت داوران در حوزه کودک و نوجوان به انتخاب یک اثر بسنده کرد و سروده لیلا جعفری قهفرخی را به عنوان بهترین اثر این حوزه برگزید.

همچنین در این بخش از مهین‌ سلجوقی، خسرو محمدی، فاطمه‌ بیاتی، عبدالله سلیمانی، ساناز احمدی، معصومه نجفی و حسن نجفی به عنوان افراد شایسته تقدیر، تجلیل شد.

اسفندیار تیموری، بیژن امیریان و غلامرضا صفار هم به عنوان اعضای هیات داوران بخش داستان، ۹ اثر را از میان ۱۰۹ داستان کوتاه دریافتی در دبیرخانه جشنواره یلدا در جایگاه آثار برتر، شایسته تقدیر و برگزیده حوزه کودک و نوجوان انتخاب و معرفی کردند.

در این بخش، سمیرا حشمتی نویسنده شهرکردی با ارائه اثر خود به جشنواره توانست رای مثبت هیئت داوران را به‌ دست آورده و در جایگاه نخست قرار گیرد.

ایمان ویسی و سمیرا سلیمانی دیگر نویسندگان استانی هم در این رویداد ادبی به عنوان نفرات دوم و سوم تجلیل شدند.

همچین بر اساس رای داوران، احمدرضا گلمحمدی، زهرا علیدوستی و هانیه نیازی از برگزیدگان حوزه کودک و نوجوان بخش داستان جشنواره یلدا شناخته شدند.

عنوان شایسته تقدیر این بخش هم به ساره‌ باقری، بهزاد ناظمی‌ بابادی‌ و خاطره شیوندی رسید.

کد خبر 1740028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha