رئوس کلی برنامه‌های چهارمین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: قریب چهار ماه جلسات کمیته های ۱۶ گانه ستاد برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم تشکیل و برنامه‌ها پالایش و عناوین مختلف آن تدوین و آماده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، سردار محمدعلی نظری، صبح پنجشنبه(۳۰ آذر) در جلسه شورای اداری استان با محوریت هماهنگی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم گفت: قریب چهار ماه جلسات کمیته های ۱۶ گانه ستاد برگزاری مراسم چهارمین سالگرد تشکیل و برنامه‌ها پالایش و عناوین مختلف آن تدوین و آماده شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی از ۱۲ تا ۱۸ دی ماه با عنوان هفته مقاومت خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تقارن روز شهادت با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، پیش بینی شده تا برنامه‌های سالگرد با این مناسبت همخوانی داشته باشد.

وی تاکید بر خدمات زائرین، عمرانی، مواکب، اسکان، ایمنی، بهداشت و... را بخشی از رویکردهای برگزاری  سالگرد شهید سلیمانی خواند و از اجرای برنامه‌های رسانه‌ای، مسابقات علمی و فرهنگی، مراسم آیینی، غبارروبی کل گلزارهای شهدای استان و...خبر داد.

سردار نظری با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی مردمی روز ۱۳ دی‌ماه به سمت گلزار شهدا در سال گذشته بازخورد خوبی داشت و امسال نیز برگزار می‌شود؛ اجرای ویژه برنامه ۱:۲۰ ساعت شهادت و ویژه برنامه خاکسپاری در ۱۸ دی ماه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی افتتاح پروژه های مردم یاری، اهدای جهیزیه،   افتتاح مسکن، تجلیل از مادران شهدای جبهه مقاومت،
جشنواره فضای مجازی جبهه مقاومت، گردهمایی فرزندان حاج قاسم، اجلاسیه یاران حاج قاسم و نیز اجلاسیه پایانی هفته مقاومت را از دیگر برنامه‌های قابل ذکر عنوان کرد.

سردار نظری بر لزوم افزایش ناوگان ریلی، هوایی و جاده‌ای در ایام سالگرد تاکید و بیان کرد: موکب‌های پذیرایی در ورودی‌های شهر مستقر می‌شود.

وی از فعال کردن شیفت ۲۴ ساعته در گلزار شهدا برای خدمات دهی به زوار خبر داد و اعزام گروه های پزشکی به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی خواند و در پایان گفت: استفاده از ظرفیت مکتب حاج قاسم بهترین راه خنثی سازی عملیات روانی دشمن در برهه کنونی است.

علی بیگ‌زاده، معاون استاندار هم با تاکید بر اینکه همه امکانات دستگاه‌ها در اختیار ستاد مکتب حاج قاسم قرار می‌گیرد؛ افزود: حتی یک زائر هم نباید بدون اسکان بماند.

وی افزود: دستگاه‌ها در ایام سالگرد نباید هیچ برنامه همایش و گردهمایی داشته باشند زیرا تمرکز بر برنامه‌های ایام سالگرد است.

کد خبر 1740039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha