رکورد شکنی دانش آموزان شیروانی در ثبت نام المپیادهای علمی خراسان شمالی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: دانش آموزان این شهرستان در ثبت نام المپیادهای علمی خراسان شمالی مقام نخست را کسب کردند.

فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در اولین مرحله المپیادهای علمی خراسان شمالی در مجموع، سه هزار و ۷۵۲ نفر از ۹ شهرستان ثبت نام کردند که شهرستان شیروان با دو هزار و ۸۸ نفر ثبت نام در کل استان رکورد شکنی کرد.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته در اولین مرحله المپیادهای علمی خراسان شمالی در مجموع، چهار هزار و ۵۲۲ نفر از هشت شهرستان ثبت نام کردند که شهرستان شیروان با دو هزار و ۱۵۷ نفر ثبت نام، در کل استان رکورد شکنی کرد.

شجاعی عنوان کرد: از مجموع قبولی های المپیادهای علمی مرحله نخست کشوری، ۴۸۳ نفر در سطح استان قبول شدند که از این تعداد، ۲۸۷ نفر از شهرستان شیروان هستند و ۵۹ درصد آمار برگزیدگان استان را به خود اختصاص دادند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان با اشاره به موفقیت سه دانش آموز این شهرستان در المپیادهای علمی کشور اضافه کرد: دانش آموزان نازنین مرادی مدال طلا از دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان دوره دوم، زهرا قوینانلوئی از دبیرستان نمونه دولتی فاطمه الزهرا (س) مدال نقره و سحر بیژنی مقدم از نمونه فاطمةالزهرا (س)مدال برنز را در سومین دوره المپیاد اقتصاد و مدیریت کشور سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ از آن خود کردند.

️شجاعی در پایان از زحمات مدیران، عوامل اجرایی مدارس، همکاران آموزشی، دانش آموزان و اولیا تقدیر و تشکر نمود و کسب این موفقیت ارزشمند را به جامعه فرهیخته فرهنگیان تبریک گفت.

۳۰ هزار دانش آموز در ۴۳۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

کد خبر 1740047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha