برگزاری دوره توانمندسازی صالحین

فرمانده ناحیه سپاه شیروان گفت: دوره توانمندسازی صالحین ویژه سرگروه های صالحین و سرگروه های نقش آفرین دی ماه امسال به مدت دو روز برگزار می شود.

علی دارابی، فرمانده ناحیه سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: اساتید این دوره حیدرپور استاد دانشگاه، شورزاده معاونت سیاست ورزی بسیج دانشجویی، شیرمحمدی و حجت الاسلام یکتا هستند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره ها برای برادران دفتر امام جمعه و خواهران سالن شهدای مرکز بهداشت است که با حضور اساتید مطرح استانی خواهد بود.

دارابی عنوان کرد: این دوره ها در پنج  محور در قالب طرح اعتلای بسیج شامل محورهای تعالی صالحین، صندوق های قرض الحسنه، طرح شهید رهنمون و  اردوهای جهادی برگزار می شود.

 فرمانده ناحیه سپاه شیروان بیان کرد: در این دوره های آموزشی مباحث مختلف عقیدتی، بصیرتی، کارگاه آسیب شناسی تربیتی، حل مسئله، ارتباط درون شبکه ای و تبیین اندیشه ولایت مطرح خواهد شد که در پایان این دوره آموزشی، آزمون کتبی اخذ و به پذیرفته شدگان گواهی پایان دوره اعطا می شود.

دارابی اضافه کرد: این دوره با هدف ارتقای توانمندسازی و مهارتی سرگروه های نقش آفرین در عرصه های مختلف و کیفی سازی حلقه های صالحین، پویایی و رشد بسیجیان، تقویت شبکه های صالحین برگزار می شود.

وی با بیان اینکه حلقه های صالحین با تقویت حوزه های اجتماعی و سیاسی می توانند نقش چشمگیری در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی داشته باشند، تصریح کرد: این شهرستان یکی از قطب های فرهنگی استان است و زمینه پیشرفت فعالیت های تربیتی، بصیرتی و مهارتی در آن مهیاست که می توان به بهترین شکل ممکن از این آمادگی در راستای  ارتقاء کیفیت هر چه بیشتر جامعه  بهره برد.

کد خبر 1740058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha