آموزش و پرورش در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش کلیدی دارد

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پرورش در افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش کلیدی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ایمان سبحان نژاد» امروز در دیدار با رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: آموزش و پرورش از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تا به امروز در انتخابات های مختلف همواره به عنوان دستگاهی تاثیرگذار، نقش سازنده‌ای در اجرای صحیح و باشکوه انتخابات ایفا کرده است.

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:آموزش و پرورش نقش کلیدی و مهمی در آگاهی دادن به مردم برای مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش همواره در کنار دفتر نظارت و بازرسی و ستاد برگزاری انتخابات بوده، افزود:معلمان به عنوان الگوهای ارزشمند جامعه در حوزه های مختلف ستادی، اجرایی و نظارتی در انتخابات های گذشته نقش پر رنگی را ایفا کرده و دین خود را به نحو احسن احسن نظام و انقلاب ادا کردند.

سبحان نژاد افزود: خانواده بزرگ آموزش و پرورش به عنوان بزرگ ترین نهاد اجتماعی دستگاه دولتی و فرهنگیان متعهد و متدین در این دستگاه اجرایی بیشترین اعضای هیئت اجرایی و نظارتی انتخابات گذشته و پیش رو را برعهده دارند.

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آموزش و پرورش و جامعه بزرگ فرهنگیان آمادگی لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه همانند سالیان گذشته در استان دارند، گفت: دشمنان با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به دنبال کم رنگ کردن انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای هستند که در این میان برای خنثی کردن توطئه های دشمنان جامعه بزرگ آموزش و پرورش نقشی مهم و حیاتی دارند.

وی برگزاری انتخابات سالم و باشکوه و با حضور حداکثری مردم در مای صندوق های رای را تضمین کننده نظام و انقلاب و اقتدار کشور دانست و افزود: باید از فرصت هم‌افزایی خوبی که در دولت مردمی شاهد هستیم، حداکثر استفاده را در برپایی انتخابات باشکوه ببریم.

سبحان نژاد به همراهی مردم با مناسبت‌های مختلف نظام اشاره کرد و ادامه داد: آنچه به طور دقیق این همراهی را ثابت می‌کند و مشارکت مردم را به درستی نشان می‌دهد، انتخابات است.

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه از اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات انتظار می‌رود، رعایت قانون، انصاف و اصل بی‌طرفی در برگزاری انتخابات است.

کد خبر 1740061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha