حوزه های علمیه باید در خط ولایت حرکت کنند

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه حوزه های علمیه باید انقلابی و ولایی و در خط ولایت باشند، گفت:نباید نسبت به حکومت و ولایت بی تفاوت باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در مازندران در آئین تکریم و معارفه مدیر حوزه های علمیه استان که در مجتمع اهل بیت (علیهم السلام) ساری برگزار شد، با بیان اینکه مدیران باید با اخلاص برای تقویت و تبیین مبانی دینی و انقلابی در جامعه تلاش کنند، اظهار کرد: کارکرد اجتماعی حوزه های علمیه برکسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه احیای امر اهل بیت(علیهم السلام) کارکرد اصلی حوزه های علمیه است، افزود: به فرموده امام رضا(علیه السلام) باید علم دین آموخته شود و به مردم آموزش داده شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی ضمن ادای احترام به مقام شامخ حضرت زهرا(س) با بیان اینکه این بانوی بزرگ اسلام برای دفاع از ولایت و دین خوش درخشیدند، گفت: طلاب، مدرسین حوزه و مراجع دینی باید درکنار ولایت و رهبری باشند.

وی با بیان اینکه خر تفکیک دین و سیاست و سکولاریزه شدن بزرگترین تهدید برای حوزه های علمیه است، ادامه داد: نباید نسبت به حکومت و ولایت بی تفاوت باشیم.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه حوزه های علمیه باید انقلابی و ولایی و در خط ولایت باشند، گفت: دشمن تضعیف حوزه های علمیه را در دستور کار دارد باید مراقبت شود تا از خط ولایت خارج نشویم.

کد خبر 1740080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha