مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه در خط مقدم فعالیت‌های حوزه نوجوانان هستند

روحی گفت: مربیان طرح تربیتی چهره به چهره  و چکامه در خط مقدم فعالیت های حوزه نوجوانان هستند که اگر بستر آن کامل تر شود می تواند در حوزه ارتباط گیری و فعالیت با نوجوان موثر باشد.

علی اکبر روحی گل خطمی، مدیرعامل کانون و موسسه شهید روحی در حاشیه گردهمایی مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان خراسان رضوی در مشهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان کرد: مربیان طرح تربیتی چهره به چهره  و چکامه در خط مقدم فعالیت های حوزه نوجوانان هستند که اگر بستر آن کامل تر شود می تواند در حوزه ارتباط گیری و فعالیت با نوجوان موثر باشد.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۵۰ حلقه تربیتی در این خصوص فعال هستند، افزود: هر کدام از دوستان معین منطقه خود هستند و داوطلبانه و با عشق و علاقه کار می کنند.

مجری استانی طرح چهره به چهره و چکامه خراسان رضوی گفت: در حوزه چکامه (چهره به چهره برای کاهش  آسیب های اجتماعی محله ها)  دو سال قبل ورود کردیم و در مناطق  پر خطر مشهد مانند شهرک شهید رجایی و توس و حاشیه شهر مشهد در حال برگزاری هستیم.
  
وی به رویداد نوجوانانه دعوت اشاره کرد  و گفت: این رویداد در ۵ محور مربی برتر، متربی برتر، دلنوشته و ثبت خاطره برتر و کارهای خلاقانه در حوزه جذب بیشتر نوجوانان به حلقه ها و دستگاه های حامی و مشارکت کننده برتر  برگزار می گردد.

روحی تصریح کرد: زمان برگزاری رویداد ۱۶ اسفند در تالار شهر مشهد مقدس  می باشد و علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه www.mketab.ir مراجعه نمایند.

گفتنی است؛ آیین رونمایی از پوستر باشگاه نوجوانانه دعوت پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ با حضور دکتر محمودی مدیرکل سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه شرق کشور و مسئولین ستاد کانون های فرهنگی مساجد خراسان رضوی برگزار گردید.

پایان پیام/

کد خبر 1740205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha