آیت الله رئیسی تنها رئیس جمهور سفر کرده به منطقه محروم مراوه تپه است

آخوند قزل گفت: تا کنون رئیس جمهوری به این خطه از کشور اسلامی پا نگذاشته است و آیت الله رئیسی تنها رئیس جمهوری است که از عقب افتاده ترین و کم برخوردارترین نقطه استان گلستان دیدن می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آخوند ناصر قزل امروز (جمعه ۱ دی) در دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم مراوه‌تپه با خیرمقدم و خوش آمدگویی به آیت الله رئیسی گفت: حضور رئیس جمهور با عظمت کشورمان در شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه بسیار زیبا و دلنشین است.

امام جمعه اهل سنت مراوه تپه افزود: تا کنون رئیس جمهوری به این خطه از کشور اسلامی پا نگذاشته است و آیت الله رئیسی تنها رئیس جمهوری است که از عقب افتاده ترین و کم برخوردارترین نقطه استان گلستان دیدن می کنند.

وی ادامه داد: ما همواره برای آیت الله رئیسی می کنیم و امیدواریم در سایه الطاف حق همیشه موفق و سربلند بوده و در افزایش ترقی و پیشرفت مملکت گام های بلند بردارند.

آخوند قزل گفت: مردم مراوه‌تپه امیدوار هستند تا مشکلات موجود در این شهرستان هر چه زودتر با دستور رئیس جمهور مرتفع شود.

وی با اشاره به ثمرات انقلاب اسلامی در شهر مرزی مراوه تپه، افزود: پس از ارتقای بخش مراوه‌تپه به شهرستان، بیشتر ادارات دولتی و نهادهای انقلابی در مرکز شهرستان دایر شده است و دیگر مردم مراوه تپه مجبور نیستند به شهرهای دیگر مراجعه کنند.

امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه گفت: یکی دیگر از ثمرات انقلاب اسلامی، افتتاح بیمارستان علوی مراوه تپه است که با حمایت دولت برای درمان مردم محروم این منطقه راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مردم مراوه تپه در آسایش و آرامش قادر به انجام امورات دینی و مذهبی خود هستند و به برکت انقلاب اسلامی امنیت در این شهرستان مرزی برقرار است.

آخوند قزل با تشکر از اقدامات دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته، گفت: مهمترین اقدامات صورت گرفته این دولت در این منطقه، در حوزه پروژه های عمرانی و زیربنایی ۲۷۴ پروژه با اعتبار ۶۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و در حوزه پروژه ها و طرح های اشتغالزایی با اعتبار ۴۸۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و ایجاد اشتغال یک هزار و ۱۷۳ نفر به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در این مدت، یک هزار و ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار در این منطقه هزینه شده است که نسبت به سال های قبل رقم قابل ملاحظه ای است.

امام جمعه اهل سنت مراوه‌تپه از رئیس جمهور خواست تا در راستای تکمیل سد چایلی، رفع تنش آبی شدید شهرستان مراوه تپه، حل مشکلات کشاورزان تلاش بیشتری کند.

کد خبر 1740218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha