مادران و همسران شهدا ما با تاسی از حضرت ام البنین(س) عمل کرده اند

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: امروز مادران و همسران شهدا به تاسی از این بانوی گرانقدر حضرت ام البنین سلام الله علیها اسطوره های قرن کنونی هستند که از یک فرزند تا ۹فرزند خود را فدای آرمانهای انقلاب اسلامی در راستای دفاع از اسلام کردند و باید قدردان صبر ایشان باشیم.

گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این‌هفته با اشاره به اهمیت مصرف بهینه گاز، اظهارداشت: در دولت پیشین رشد تولید گاز رخ نداد و به تعهدات خود در تولید اب و برق و گاز و اجرا نکردن برنامه توسعه ششم عمل نکرد و اکنون به ناترازی اکنون رسیدیم،  رشد جمعیتی در کشور به ۸۹ میلیون نفر رسید که این رشد همراه با تامین نیازهای اب و برق و گاز نبود. 

وی در ادامه اذعان کرد: اکنون  در این شرایط توصیه ما در مدیریت مصرف و اصلاح مصرف است و همچنین سفارش من به متولیان گاز این است که سری به رستوران داران و مراکز گردشگری بزنند که مصرف گاز در محیط روباز انجام می شود. اگر مصرف بهینه شکل نگیرد کارگری بیکار می شود و کارخانه تعطیل می شود.

حجت الاسلام جوکار در ادامه به فرا رسیدن سالروز وفات ام البنین(س) اشاره کرد و تصریح کرد: ام البنین(ع) اسطوره و مادر ۴شهید کربلا بودند که در ۱۴ قرن پیش می زیستند، امروز مادران و همسران شهدا به تاسی از این بانوی گرانقدر اسطوره های قرن کنونی هستند که از یک فرزند تا ۹فرزند خود را فدای آرمانهای انقلاب اسلامی در راستای دفاع از اسلام کردند و باید قدردان صبر ایشان باشیم.
وی در پایان ضمن تشکر از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: باحمایت خیرین و شهرداران و شوراهای اسلامی و دهیاران ۴هزار بسته کمک معیشتی در جمع خانواده های کم بضاعت بمناسبت شب یلدا توزیع شد که این طرح مواسات و همدلی با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و فرمانداری و بخشداری ها شکل گرفت که جادارد تشکر کنیم.

کد خبر 1740235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha