حضور فعال مردم در انتخابات، دشمن را مایوس خواهد کرد

حجت الاسلام بیات با بیان اینکه حضور فعال در عرصه انتخابات دشمن را مایوس خواهد کرد، گفت: مردم باید بدانند که نظام اسلامی به همگان تعلق دارد و نباید اختلافی بوجود آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیات، خطیب موقت زنجات در خطبه های نماز جمعه به انتخابات پیشرو اشاره و ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم در انتخابات گفت: آگاهی و بصیرت مردم برای حضور فعالانه در انتخابات اهمیت زیادی دارد و به این موضوع باید توجه کرد.


وی ادامه داد:دشمن برای انتخابات کشور برنامه‌هایی در نظر گرفته است از اینرو باید بصیرت و آگاهی مردم در این زمینه بیشتر شود. 


حجت الاسلام بیات با بیان اینکه با افزایش بصیرت مردم، دشمنان نمی توانند به عقاید و باورهای انقلابی نفوذ کنند، افزود: دشمن تلاش دارد با ایجاد نفاق و دو دستگی در جامعه مانع این حرکت ملی شود در حالی که ملت همیشه در صحنه انقلاب دشمن شناس هستند و اجازه نخواهند داد دشمن بر آنان غلبه کند.


امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه حضور فعال در عرصه انتخابات دشمن را مایوس خواهد کرد، گفت: مردم باید بدانند که نظام اسلامی به همگان تعلق دارد و نباید اختلافی بوجود آید.


 وی به حضور جوانان انقلابی در زمان جنگ و ناامیدی دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن امروزه قصد دارد مقاومت و همبستگی موجود بین مردم غزه، فلسطین و یمن را در هم شکند. 


به گفته حجت‌الاسلام بیات، نباید از دشمن ترسید بلکه باید همیشه در میدان حاضر بود و هدف اصلی دشمن سرکوب کردن حامیان اصلی فلسطین است.


وی با یادآوری اینکه دشمن قصد دارد مقاومت اسلامی فلسطین و مجاهدان این کشور را شکست دهد تا بتواند بر آنها غلبه کند، گفت: غافل از اینکه بنا به گفته خداوند در قرآن کریم مکر و حیله دشمن به لطف خداوند بر مسلمانان تاثیر نخواهد داشت.

کد خبر 1740246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha