معجزه مادران شهدا در تاریخ انقلاب ثبت شده است

حجت‌الاسلام فاطمی به سالروز وفات حضرت ام البنین و روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: معجزه مادران شهدا در تاریخ انقلاب ثبت شده است که ایثار و از خود گذشتگی را به اوج رساندند.

به گزارش خبرگزاریشبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «سید ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه ۱ دی) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، به سالروز وفات حضرت ام البنین و روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: معجزه مادران شهدا در تاریخ انقلاب ثبت شده است که ایثار و از خود گذشتگی را به اوج رساندند.

امام جمعه موقت شهرکرد به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: این نهضت با هدف باسواد کردن مردم شکل گرفت و امروز پیشرفت قابل توجهی داشته است.

حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به سالروز میلاد حضرت مسیح و آغاز سال جدید میلادی، اظهار کرد: ایشان از پیامبران الهی بودند و مورد احترام همه موحدان عالم است.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه بسیاری از یهودیان با آیات تورات مسلمان و شیعه شده اند، تصریح کرد: این افتخاری برای مسلمانان و شیعیان است و حقانیت شیعه را تبیین می کند.

وی بر پیشرفت های فراوان انقلاب تحت رهبری امامین انقلاب تاکید و خاطرنشان کرد: امید است با همت آحاد مردم حق و حقیقت انقلاب اسلامی در تمامی دنیا گسترش یابد.

کد خبر 1740265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha