اشک های دادخواهی مادران از مسئولین/نیروهای متفکر مردمی را به کمک بگیرید

حجاب یک سنگر است برای حفظ این سنگر، لاله های زیادی پرپر شدند، این ها مطالبات مردم گیلان است... 

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان_ نوشین کریمی 

باد شدیدی وزیدن گرفته بود، چادرم را محکم گرفته بودم که لابه لای این جریان ناخوشایند  از سرم سر نخورد...

قرار ما مثل هفته های گذشته، مصلی نماز جمعه بود.  
بانوانی کفن پوش که مصمم بر عهدی که  بسته اند، مانده اند و می خواهند صدای دادخواهیشان جدی تر به گوش مسئولین استان و کشور برسد.  

بانوانی که برای حفظ امنیت روانی جامعه، نیت چله نشینی کرده اند و می دانند در جوامع دینی، حفاظت و مراقبت از عفت عمومی و حفظ حرمت و رعایت حجاب و عفاف، وظیفه‌ای است که به عهده‌ همه است.
حجاب از احکام ضروری اسلام است که، کتاب مقدس، سنت، فقه و سیره‌ی اسلامی بر آن صراحت داشته و عموم مسلمانان نیز در رعایت آن اتفاق نظر دارند.

از نظر اسلام، حجاب وسیله‌ای است برای صیانت از زن و ارتقای شأن و شخصیت او،  که در آیه‌های ۳۰ و ۳۱ سوره نور بر آن تصریح شده است.

اشک های دادخواهی مادران از مسئولین/نیروهای متفکر مردمی را به کمک بگیرید

به موقع خودم را به اجتماع مد نظر رساندم. امروز در چهارمین دادخواهی از ساحت عفاف و حجاب، مادرانی را دیدم که با در دست داشتن لاله هایی به نماد شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، حفظ و اجرای ارزش های اسلامی را در جامعه ضروری دانستند و تأکید کردند: جوانان ما امروز طعمه حیله های فرهنگ زدایی هستند و مسئولان موظفند به عنوان وارثان و امانت داران خون شهدا، فرزندان این مرز و بوم را از حربه دشمن نجات دهند.  

ابراهیمی_ مادری که یکی از این لاله ها را در دست دارد در پاسخ سوال خبرنگار شبستان مبنی بر اینکه خواسته شما به عنوان  دادخواهان جمعه های مطالبه گری در صحن مصلی امام خمینی(ره) رشت چیست، گفت: خواستار اجرای قوانین عفاف و حجاب در همه لایه ها و سطوح اجتماع هستیم.

وی با تاکید بر آمادگی برای کمک رسانی به اجرای این طرح، اظهار کرد: چنانچه مسئولین نیروی انتظامی و قوه قضائیه، طرح و برنامه ای مدون در این زمینه دارند؛ در اجرای هر مرحله، آماده کمک رسانی هستیم و اگر طرحی مدون ندارند؛ از نیروهای متفکر مردمی، کمک بگیرند.

اشک های دادخواهی مادران از مسئولین/نیروهای متفکر مردمی را به کمک بگیرید

به سمت بانویی دیگر می روم که لا به لای جمعیت با مشت های گره کرده همصدا با جمعیت شعارها را تکرار می کند، خود را «قنبری» معرفی کرده و با بیان اینکه درخواستش از رئیس دادگستری و دادستان استان، اجرای مجازات های متناسب با جرم های انجام شده در زمینه هنجار شکنی های پوششی و اخلاقی است گفت: تأکید می کنیم که ما وضع پوشش موجود در جامعه را در سطح کشوری و استانی به هیچ عنوان بر نمی تابم.

در این اجتماع همچنین بیانیه ای خطاب به مقام معظم رهبری قرائت شد که در متن آن آمده است؛  

اشک های دادخواهی مادران از مسئولین/نیروهای متفکر مردمی را به کمک بگیرید

سلام بر رهبر عزیزتر از جان.
چندیست که فرزندان شما، از دیار میرزا، به فرموده تان، آتش به اختیار، به جهت دادخواهی از مسئولین در سطح کشوری و استانی، جمعه های مطالبه گری را نذر ظهور مولایمان حضرت مهدی «علیه السلام» کرده ایم و آن را رأس تمام امور زندگی قرار داده ایم.
با جدیت و نظم کاری، شناخت از صحنه ای که در آن به سر می بریم و ایجاد فضای اعتماد سازی برای مسئولین، جهت نیل به زیست عفیفانه، پیرامون احکام الهی، در کشور جمهوری اسلامی ایران، تحت اطاعت پذیری شما، در راستای اجرای سیاست های کلی نظام در این زمینه، که خود گویای وظایف قوا می باشد؛ کمر همت بسته ایم و همواره اعلام کرده ایم و می کنیم که: «تا پای جان، کفن پوش، که نشان از اهمیت دادخواهی و جدیت ماست؛ برای رسیدن به پاسخی صحیح از جانب مسئولین، جهت برون رفت از شرایط موجود؛ «کأنه جبل الراسخ» بر قرار و دادخواه می مانیم.

اشک های دادخواهی مادران از مسئولین/نیروهای متفکر مردمی را به کمک بگیرید

هیچگاه؛ مردم از بدنه انقلاب، جدا نبوده، نیستند و نخواهند بود.
کشورمان ایران «حرمِ» ماست.
ما ملت امام حسینیم؛ هیهات که آنی و کمتر از آنی اجازه‌ی پیاده سازی افکار شوم بدخواهان نظام از دشمنان خارجی تا نفوذیان داخلی را بدهیم.
ای مسئولین؛ تصمیمات، اقدامات و دستاوردهای خود را با امت حزب الله به اشتراک بگذارید.
ای مسئولان و امانت داران ملت؛ بهتر بیاندیشید، تصمیم بگیرید و عمل کنید که در فتنه های آخرالزمانی که همه در آن به سر می بریم؛ باید که مواظب لغزشگاه های خطرناک باشیم. مبادا که سکوتمان، ناخواسته، کمک گر هتک حرمت الهی باشد.
نیات، افکار و اعمال ما تماما در رصد حضرت حق حل جلاله، امام مهدی (عج)، رهبر کبیر انقلاب و شهدا می باشد.

ما مأمور به انجام وظیفه هستیم و نتیجه را به خدای حکیم واگذار می کنیم. دوران فتنه به زودی گذر خواهد کرد و زمان عمل به تکلیف محدود می باشد؛ کاری کنیم که شرمنده رصد کنندگان نباشیم.

اشک های دادخواهی مادران از مسئولین/نیروهای متفکر مردمی را به کمک بگیرید

مطالبه گران هنوز به آنچه که می خواهند نرسیده اند و این درخواست و اجتماع تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد...

کد خبر 1740297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha