برگزاری کلاس‌های قرآنی در مسجد شهدای راه‌آهن اندیمشک

کلاس‌های قرآنی به منظور دستیابی به محله اسلامی و پیشبرد گفتمان و منویات رهبر معظم انقلاب در مسجد شهدای راه‌آهن در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام مرتضی زراتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، به تشریح فعالیت‌های انجام شده در کمتر از یک‌سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: طی این مدت به بحث تبلیغ و و اقامه نماز جماعت صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا پرداخته‌ام.

امام جماعت مسجد شهدای راه‌آهن اندیمشک، افزود: برنامه‌ها و کلاس‌های فرهنگی، احکام و روخوانی و تجوید قرآن با هدف دستیابی به محله اسلامی و پیشبرد گفتمان و منویات رهبر معظم انقلاب و رسیدن به جامعه آرمانی در حال برگزاری هستند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم در این مدت ۲۰ نفر از نونهالان و نوجوانان این محله را با جذابیت و هنرهای تبلیغی که در حوزه علمیه به ما آموختند، به مسجد دعوت و آنها را جذب کنیم.

حجت‌الاسلام زراتی، عنوان کرد: هر ماه به با کمک حجت‌الاسلام سیدحسین سهرابی از دلسوزان و فعالان فرهنگی که در مدرسه شهدا و مسجد امام سجاد (ع) به کار جهادی است، دانش‌آموزان مدارس را به مسجد فرا می‌خواند و توانسته با هدیه و سرودهای انقلابی، تحول بسیار خوبی در این مدرسه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فوتبال و فوتبال‌دستی از دیگر برنامه‌های مسجد شهدای راه‌آهن هستند خاطر نشان کرد: زحمات حجت‌الاسلام صادقی مسئول تبلیغات اداره کل راه‌آهن ناحیه زاگرس و مربیان و معلمان مدرسه شهدا، جای قدردانی دارد.

کد خبر 1740313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha