هنرپیشه مشهور انگلیسی: نمی توان دربرابر وضعیت غزه سکوت کرد

«جولیت استیونسون» بازیگر و نمایشنامه نویس مشهور انگلیسی با اشاره به میزان بی عدالتی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی، گفت:جنایات بسیاری در سراسر جهان دیده ام، اما فکر نمی کنم تاکنون چیزی در مقیاس جنایت غزه دیده باشم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی ۲۱، «جولیت استیونسون» بازیگر و نمایشنامه نویس مشهور انگلیسی حمایت خود را از «راهپیمایی سکوت» که توسط کارکنان بخش درمان در لندن در اعتراض به کشته شدن ۲۶۰ نفر کارمند درمان و بیش از ۲۰ هزار غیرنظامی در غزه برگزار شد، اعلام کرد.

استیونسون با اشاره به میزان بی عدالتی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی، گفت: ۶۷ سال دارم و شاهد جنایات بسیاری در سراسر جهان بوده ام، اما فکر نمی کنم تاکنون چیزی در مقیاس جنایت غزه دیده باشم.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳، ارتش صهیونیستی جنگ ویرانگری را علیه غزه آغاز کرده است که تا صبح روز جمعه ۲۰ هزار و ۵۷ نفر و ۵۳ هزار و ۳۲۰ نفر زخمی شدند که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند. تخریب گسترده زیرساخت‌ها و یک فاجعه انسانی بی سابقه برجای مانده است.

استیونسون تلاش‌ها برای جلوگیری از برپایی تظاهرات در اعتراض به حملات رژیم صهیونیستی به غزه را "بدخواهانه و خطرناک" توصیف کرد.

این بازیگر انگلیس هشدارداد که این مسئله منجر به کشتار بیشتر خواهد شد.

وی حمایت خود را از تظاهرات همبستگی با مردم فلسطین تایید و اعلام کرد که تا حد امکان در آن شرکت می کند

استیونسون تاکید کرد: هرگز شاهد چیزهایی که (در غزه) دیدم، نبودم. کودکان از گرسنگی می میرند. کودکان بدون دارو، بدون پزشک، بدون بیمارستان هستند، عمل های جراحی بر روی کودکان خردسال بدون بیهوشی انجام می شود.

این بازیگر انگلیس افزود: هیچ کس نمی تواند من را یهودی ستیز بداند. درخواست آتش بس برای جلوگیری از کشتار هزاران غیرنظامی بی گناه، یهودی ستیزی نیست.

وی گفت: درخواست پایان دادن به بمباران، کشتار و قطع عضو کودکان و محروم کردن آنها از همه تجهیزات پزشکی، یهودستیزی نیست.

کد خبر 1740319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha