۳۱۷ میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی خراسان جنوبی به حساب نهادهای خدماتی واریز شد

کریمدادی از واریز بیش از ۳۱۷ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها، دهیاری ها، مناطق فاقد دهیاری و مناطق عشایری در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، علی کریمدادی امروز(۲دی) در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری از محل مالیات و عوارض وصول شده در نظام مالیات بر ارزش افزوده، مبلغ سه میلیارد و ۱۷۳ میلیارد ریال به حساب شهرداری ها، دهیاری ها، مناطق فاقد دهیاری و مناطق عشایری واریز کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۷ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از این مبلغ یک هزار و ۷۹۲ میلیارد ریال به حساب شهرداری های استان واریز شده است که از این میزان مبلغ ۸۳۸ میلیارد ریال به حساب شهرداری بیرجند و ۹۵۴ میلیارد ریال به حساب سایر شهرداری های استان واریز شده است. همچنین در این مدت ۹۶۹ میلیارد ریال به حساب دهیاری ها، ۹۴ میلیارد ریال به حساب مناطق فاقد دهیاری و ۳۱۸ میلیارد ریال به حساب مناطق عشایری استان واریز شده است.

کریمدادی درخصوص سایر مصارف مالیات گفت: همچنین در این مدت هشت ماهه مبلغ ۸۱۷ میلیارد ریال سهم مالیات سلامت به حساب وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و مبلغ ۲۵۴ میلیارد ریال جهت توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزش به‌ویژه در حوزه جانبازان و معلولان به حساب دستگاه‌های متولی جهت هزینه کرد در استان خراسان جنوبی واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی در پایان یادآور شد: در هفته دولت شاهد افتتاح و اجرای طرح های عمرانی و خدماتی از محل سهم درآمدهای مالیاتی در حوزه شهری، روستایی و عشایری بودیم و امیدواریم در ایام ا... دهه مبارک فجر، اثرات و برکات مشارکت مردمی در پرداخت مالیات که همواره پیگیر مصارف هزینه کرد مالیات و اثرات آن در محل سکونت خود هستند، نمود بیشتری داشته باشد و با توجه به رسالت ما در فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین، توسط دستگاه‌های متولی و مسئولین مربوطه به سمع و نظر عموم مردم و خصوصاً فعالان اقتصادی برسد.

کد خبر 1740323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha