حمایت از فلسطین مسئله اعتقادی است

مدیر حوزه علمیه جعفریه سرایان حمایت از مردم فلسطین و غزه را موضوعی اعتقادی توصیف کرد و بر حضور جدی مردم در اینگونه مراسمات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جمعی از مردم  انقلابی و دانش آموزان و مسئولان سرایان با حضور در دبیرستان نمونه ریحانة النبی این شهر در حرکتی هماهنگ و گسترده با برگزاری تجمع پرشور و انقلابی، ضمن اعلام حمایت قاطع از انتفاضه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و جبهه مقاومت، خشم و انزجار خود از جنایت های ضدبشری و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین های اشغالی به ویژه نوار غزه را اعلام داشتند.

حجت الاسلام عباس علیزاده مدیر حوزه علمیه جعفریه سرایان در این مراسم با بیان اینکه اصل تولی و تبری به عنوان یکی از احکام اسلامی و اعتقادی مسلمین است، خاطرنشان کرد: دوستی با دوستان خدا و دشمنی با دشمنان خدا باید در رفتار و گفتمان مسلمین ظاهر و ثابت شود و شرکت در این مراسمات در مسیر عمل به اصل تبری و تولی است.

وی حمایت از مردم فلسطین و غزه را موضوعی اعتقادی توصیف کرد و بر حضور جدی مردم در اینگونه مراسمات تاکید کرد.


در این مراسم که امام جمعه و فرماندار نیز حضور داشتند دانش آموزان ولایتمدار و مردم مومن و انقلابی شهرستان سرایان با فریاد «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا»، نفرت و انزجار خود از جنایات رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را اعلام و قاطعانه از انتفاضه ملت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی حمایت کردند.

کد خبر 1740406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha