مکتب شهادت از متعالی‌ترین آموزه‌های راه سعادت است

حجت الاسلام محمدخواه گفت: مکتب شهادت متعالی‌ترین آموزه ها را برای رهروان راه سعادت ارائه می نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان؛ حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در مراسم  یادواره شهدای مدافعان امنیت و آیین تجلیل از خانواده معزز شهید آذربار اظهار داشت: راه شناخت این آموزه‌های شهیدان، مطالعه سیره عملی و وصیتنامه آنان است که امام راحل نیز بر مطالعه همراه با تفکر در این وصیتنامه‌ها توصیه و تاکید فرمودند.

وی افزود: برگزاری محافل و مجالس یادبود شهدا به جهت نیاز ما به این مجالس است چرا که شهدا همیشه روشنگر راه سعادت و کمال حقیقی و نورانی بخش محفل بشریت هستند.

حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: امروز دشمن به جهت تاثیر گذاری آرمان شهید و مکتب شهادت، تمام تلاش و توان خود را برای کم رنگ کردن فرهنگ جهاد و شهادت از فرهنگ نامه فکری و عقیدتی جوامع مسلمان به کار بسته است و ازجمله اقدامات مقابله‌ای اهتمام به مجالس یادبود شهدا و معرفی این ستارگان پر فروغ به نسل نو جامعه است و ارزش این کار کمتر از خود شهادت نیست.

وی شهید رضا آذربار را الگوی بارز تکلیف گرایی، وظیفه شناسی و ایمان دینی و بصیرت انقلابی دانست و اظهار کرد: تا زمانی که ما با پیروی از این شهدای عزیز، متصف به این صفات باشیم نقشه های دشمن نیز نقش بر آب خواهد شد.

کد خبر 1740416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha