ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای در جامعه

بهداروندی، گفت: خبرنگاران باید در اولین گام سواد رسانه‌ای خود را افزایش دهند تا بتوانند درد جامعه را به گوش مسئولان برسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حمید بهداروندی، در نشست با خبرنگاران شهرستان اندیمشک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران در جامعه بدون هیچ چشم‌داشتی قلم می‌زنند و پشتوانه مالی از نهاد و ارگانی ندارند و در تمام عرصه‌ها از هشت سال جنگ تحمیلی تاکنون دست به قلم بوده‌اند و از جان و مال خود می‌زنند تا بتوانند اخبار را به گوش مردم برسانند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، با بیان اینکه خبرنگاران باید در اولین گام سواد رسانه‌ای خود را افزایش دهند تا بتوانند درد جامعه را به گوش مسئولان برسانند افزود: مردم انتظار دارند که خبرنگاران مشکلات سطح جامعه را منعکس کنند و اهالی رسانه هم نیاز به حمایت و توجه دارند.

وی تصریح کرد: امروز شاهد شهادت مظلومانه خبرنگاران در غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی هستیم و هیچگونه حمایت بین‌المللی و جهانی از آنها صورت نمی‌گیرد.

بهداروندی، با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اندیمشک از خبرنگاران و اهالی رسانه دارای مجوز حمایت خواهد کرد ادامه داد: از افرادی که بدون مجوز مشغول به فعالیت هستند انتظار داریم نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند تا بتوانیم از آنها حمایت‌های لازم را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: از خبرنگاران دعوت می‌کنیم که عضو خانه مطبوعات استان شوند تا مورد حمایت از سوی دولت قرار گیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک، با بیان اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم خاطر نشان کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها باید مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب کنند.

کد خبر 1740429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha