برآورده شدن تقاضای مردم مراوه‌تپه از رئیس جمهور در کمتر از ۲۴ ساعت

واگذاری یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان مرزی مراوه‌تپه
برآورده شدن تقاضای مردم مراوه‌تپه از رئیس جمهور در کمتر از ۲۴ ساعت

تقاضای مردم شهرستان مرزی مراوه‌تپه برای دریافت آمبولانس از رئیس جمهور با واگذاری یک دستگاه آمبولانس به تنها بیمارستان این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت برآورده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، کارکنان بیمارستان علوی شهرستان مرزی مراوه تپه در شرق استان گلستان، در دومین روز سفر آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به این شهرستان، تقاضای یک دستگاه آمبولانس برای تنها بیمارستان این شهر کرده بودند که با دستور وزیر بهداشت، در کمتر از ۲۴ ساعت یک دستگاه آمبولانس به این بیمارستان واگذار شد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در جریان دومین دور سفر استانی به استان گلستان، به عنوان اولین رئیس جمهور در روز (جمعه ۱ دی) به شرقی ترین نقطه استان گلستان در شهرستان مرزی مراوه تپه رفت و با مردم این منطقه دیدار کرد.

برآورده شدن تقاضای مردم مراوه‌تپه از رئیس جمهور در کمتر از ۲۴ ساعت

رئیس جمهور پس از دیدار با مردم این شهر، در بیمارستان علوی شهرستان مراوه تپه نیز حضور یافت و با کارکنان و پزشکان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار کارکنان این بیمارستان، توسعه امکانات و تجهیزات لازم این بیمارستان از جمله اختصاص یک دستگاه آمبولانس را از رئیس جمهور خواسته بودند که با دستور رئیس جمهور در کمتر از ۲۴ ساعت اجرایی شد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز (پنجشنبه ۳۰ آذر) به همراه تعدادی از هیئت وزیران در دور دوم سفرهای استانی به مدت ۲ روز به گلستان سفر کرده بود.

بازدید از خلیج گرگان و جزیره آشوراده، دیدار با مردم در مصلی وحدت گرگان، افتتاح طرح فیبرنوری، افتتاح تصفیه خانه گنبدکاووس، دیدار با نخبگان شرق استان در امامزاده یحیی‌بن زید (ع)، نشست با فعالان اقتصادی و حضور در شورای توسعه استان، دیدار با مردم مراوه‌تپه از برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس جمهور به گلستان بود.

همچنین در این سفر ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در استان گلستان افتتاح و بیش از ۱۰۳ هزار میلیارد تومان پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی نیز کلنگ‌زنی شد.

کد خبر 1740509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha