اجرای طرح آموزش رایگان هنر در 6 روستا

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: امسال طرح آموزش رایگان هنر در 6 روستای این شهرستان فعال شد.

زهره بابایی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: با اجرای این طرح استقبال خوبی از سوی ساکنان روستاها انجام شد و در پایان از هنرمندان مشارکت کننده این طرح ها تقدیر به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیابی به هدف توسعه اقتصاد هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری و صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی، طرح آموزش رایگان رشته های مختلف هنری در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و مرزی امسال اجرا شد.

بابایی ضمن مهم دانستن کسب مهارت در بین جوانان و نوجوانان از طریق طرح رایگان آموزش هنر عنوان کرد: دوره اول این طرح  سال گذشته همزمان با ایام الله دهه فجر افتتاح شد که با توجه به استقبال گسترده و درخواست های سایر مناطق همچنان ادامه دارد.

 مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان بیان کرد: طرح «آموزش هنر برای همه» از برنامه‌های دولت خدمتگزار سیزدهم و از تأکیدات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است، این آموزش‌ها به صورت بلند مدت و مستمر بوده و در این برنامه‌ها بر ارزش‌های انقلاب اسلامی و کمک به تدوین آن تاکید شده است.

بابایی اضافه کرد: در طرح توسعه عدالت آموزش‌های فرهنگی و هنری تمام افراد به صورت مساوی از خدمات دولت استفاده می‌کنند، در این طرح به دنبال توسعه کسب و کارهای فرهنگی هنری و ایجاد شور و نشاط در بین مردم هستیم و از تمام ظرفیت‌ها برای به حرکت درآمدن این چرخه که شامل آموزش، تولید محتوا و عرضه می‌باشد استفاده می‌کنیم.

کد خبر 1740515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha