انتخابات را پرشور، سلامت و باثبات برگزار کنید

وزیر کشور در دیدار خود با استاندار خراسان رضوی گفت: انتخابات در استان را پرشور با رعایت سلامت و باثبات برگزار کنید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، احمد وحیدی، وزیر کشور صبح امروز در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: انتخابات در استان را پرشور، با رعایت سلامت و باثبات برگزار کنید. هر نکته‌ای در این مسیر باید از سوی وزارت کشور پشتیبانی شود، ما نیز همراهی خواهیم کرد، زیرا شهر مشهد و استان خراسان رضوی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

احمد وحیدی افزود: هرگونه پشتیبانی که برای برگزاری بهتر انتخابات در استان نیاز است ما در مرکز همراهی می‌کنیم؛ استان خراسان رضوی استانی مهم است و ثبات و شور انتخاباتی در این استان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی ادامه داد: پیگیری‌های قطار سریع‌السیر تهران-مشهد از سوی استانداری خراسان رضوی به خوبی در حال انجام است و امیدوارم با همراهی دستگاه‌های متولی موضوع به سرانجام خوبی در این دولت برسد.

وحیدی همچنین در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت راه‌آهن خواستار تسریع در فرایند آغاز این خط سریع‌السیر شد.

گفتنی است، پروژه قطار سریع‌السیر مشهد- تهران به عنوان یکی از طرح‌های حمل و نقل در سطح ملی، از ابتدای دهه ۱۳۹۰ مطرح شد و در دولت گذشته جای خود را به پروژه برقی سازی خط آهن مشهد-تهران داد، اما سرمایه‌گذاری چینی‌ها به دلیل تحریم‌ها به نتیجه نرسید.

با روی کار آمدن دولت سیزدهم، پروژه قطار سریع‌السیر مشهد- تهران مجدد کلید خورد.

در سفر بهمن ماه سال گذشته رییس جمهور کشورمان به چین، سندهای مختلفی برای توسعه همکاری بیشتر به امضا رسید و در این راستا چین در ساخت این قطار سریع السیر مشارکت دارد. مقدمات عملیات اجرایی قطار سریع السیر تهران - مشهد فراهم شده و در شُرف عقد قرارداد با کشور چین است.

کد خبر 1740540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha