دوره آموزشی «هنر و رسانه» ویژه طلاب خواهر استان فارس برگزار شد

حجت الاسلام اسدی گفت: هفتمین دوره آموزشی «هنر و رسانه» در رشته آموزش خوشنویسی ویژه طلاب طرح امین خواهر استان فارس برگزار شد.

حجت الاسلام احسان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس  با اشاره به اهمیت آراسته شدن طلاب به هنر، برگزاری دوره آموزشی خوشنویسی ویژه طلاب طرح امین را در راستای تحقق این مهم عنوان کرد.

وی افزود: کلاس آموزش خوشنویسی با خودکار  ویژه طلاب خواهر طرح امین به مدت ۷ روز به صورت آفلاین توسط فاطمه زارعپور  با حضور ۷۲۶ طلبه خواهر طرح امین برگزار شد

نماینده مرکز آموزش کاربردی و مهارتی حوزه علمیه فارس اظهار داشت: در متون دینی تأکید بسیاری بر خوشنویسی شده است و این امر می‌تواند فتح بابی برای هنرهای دیگر مانند نقاشی و طراحی باشد.

وی با اشاره به اینکه به سبب استقبال فراوان طلاب این دوره تا سطح تخصصی ادامه پیدا می کند، عنوان کرد: پیش از این در حوزه آموزشی هنر و رسانه دوره هایی همچون سواد رسانه، کار با نرم افزارهای کاربردی تبلیغی و... در سطح استان فارس و کشور توسط مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه فارس برگزار شده است.

حجت الاسلام اسدی عنوان کرد: مرکز آموزش کاربردی حوزه علمیه فارس از شروع سال ۱۴۰۲ تاکنون ۵۶ دوره آموزشی ویژه مدیران، طلاب و مبلغین استان برگزار کرده است.

کد خبر 1740555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha