اختصاص ۲۶۴ میلیارد تومان برای پایان طرح های نیمه تمام ارشاد گلستان در سفر رئیس جمهور

متین گفت: در مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گلستان، ۲۶۴ میلیارد تومان برای پایان طرح های نیمه تمام ارشاد اختصاص یافت که عمر برخی از آنها از ۱۵ سال می گذرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، الهام متین امروز (یکشنبه ۳ دی) در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس نیایش با رویکرد پوشش نماز در شهرستان بندرگز گفت: در چند روز گذشته رئیس جمهور و وزرا مهمان گلستان بودند که امیدواریم حضور ایشان در گلستان پر از خیر، برکت و شکوفایی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به حضور وزیر ارشاد نیز در این سفر، افزود: در مصوبات سفر ۲۶۴ میلیارد تومان برای پایان طرح های نیمه تمام ارشاد اختصاص یافت که عمر برخی از آنها از ۱۵ سال هم گذشت که چهره استان را نازیبا کرد.

وی ادامه داد: رسیدن به این هدف جز با حضور رئیس جمهور که از همان ابتدا قول تکمیل طرح های نیمه تمام کشور را داده بود، مسیر نمی شد.

متین اظهارداشت: در این سفر ۹۳ میلیارد تومان نیز برای برای توسعه فعالیت های فرهنگی مانند برگزاری جشنواره مد و لباس تصویب شد که قرار است برای آن برنامه ریزی و اجرا کنیم.

وی گفت: برگزاری این جشنواره با نگاهی نو و خلاقانه رقم خورد که ماحصل آن شناسایی ظرفیت ها و استعدادها در حوزه مبحث نماز و طراحی پوستر ودوخت و اجرا بود که قدم کوچک اما تاثیرگذاری در راستای تبلیغ، ترویج و توسعه نماز برداشته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ترویج نماز در بین اقشار و نوجوانان مهم است، افزود: امام حسین(ع) در ظهر عاشورا در بین تیر دشمن اولین کاری که کردند اقامه نماز اول وقت بود که در تاریج جاودانه شد.

وی اظهارامیدواری کرد: برگزاری این جشنواره الگویی برای همه استان شود تا فرهنگ غنی نماز و فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه رشد پیدا کند.

کد خبر 1740617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha