قهرمانان و نام آوران ورزشی سفیران نظام اسلامی  هستند

سرپرست دفتر امور استان‌های وزارت ورزش، گفت: قهرمانان و نام آوران ورزشی سفیران نظام اسلامی هستند.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، رسول منعم عصر امروز یکشنبه (۳ دی) در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان استان مرکزی، گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به امر ورزش دارد و ورزش را عامل سلامت و نشاط اجتماعی دانسته است.

این مقام مسئول با اشاره به تاکید دولت بر ضرورت عدالت محوری در این حوزه و رفع مشکلات قهرمان ورزشی، بیان کرد: قهرمانان با رشادت و دلاوری‌های خود در عرصه‌های بین‌المللی ورزشی با تزریق نشاط و امید آفرینی به جامعه و اهتزار پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران دل مردم را شاد کردند و مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام وانقلاب زدند.

وی قهرمانان و نام آوران ورزشی را سفیران نظام اسلامی دانست و ادامه داد: امروز عرصه ورزش به عرصه جنگ نرم تبدیل شده و قهرمانان و نام آوران عرصه ورزش به عنوان سفیران نظام اسامی مسئولیت صیانت از ارزش های ایرانی و اسلامی در عرصه های جهانی و بین المللی را دارند.

منعم با اشاره به اینکه قهرمانان و نام آوران این کشور، بزرگ مردانی از مکتب حاج قاسم سلیمانی و زنانی با حجاب اسلامی هستند، اظهار کرد: این ورزشکاران و قهرمانان عظمت زنان و مردان مسلمان را در مقیاس‌های جهانی یادآوری می‌کنند.

سرپرست دفتر امور استان‌های وزارت ورزش تلاش در جهت تدوین و تهیه ارقام اثر بخش و مبتنی بر نیازها و اولویت‌های ورزش کشور در برنامه هفتم توسعه، طراحی و اجرای طرح‌های عملیاتی زود بازده و بهبود وضعیت مسکن قهرمانان، طراحی و اجرای طرح‌های زود بازده ورزش همگانی به جهت افزایش سهم ورزش در سلامت ملی و کاهش نرخ بیماری‌های واگیردار، اجرای طرح آمایش سرزمین و پیشبرد پروژه‌های عمرانی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی با رویکرد عدالت محور را از جمله برنامه های وزارت ورزش دانست.

این مقام مسئول، ترویج فرهنگ اخلاق و معنویت در محیط‌های ورزشی، توجه خاص به توسعه ورزش بانوان در بخش همگانی و قهرمانی، حرفه‌ای سازی ورزش با نگاه مبتنی بر رونق اقتصادی، استفاده بهینه از ظرفیت نخبگان در عرصه تصمیم‌سازی و مدیریتی کشور با رویکرد آینده نگری و استفاده از ظرفیت نوآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان در عرصه ورزش را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این وزارتخانه دانست

کد خبر 1740622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha