مادران شهدا از حضرت ام البنین(س) الگو گرفته اند

دامغانی با اشاربه ایثارگری، فداکاری، صبوری و ولایتمداری حضرت ام البنین(س) گفت: خانواده های شهدا، بالاخص مادران شهدا از حضرت ام البنین(س) الگو گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز(یکشنبه، ۳ دی) در آستانه وفات حضرت ام البنین(س) که روز، تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است با خانواده شهید «عباس نظری» در صومعه‌سرا دیدار و گفت و گو کرد.  

سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید دامغانی_ فرمانده سپاه قدس گیلان در این دیدار با اشاربه ایثارگری، فداکاری، صبوری و ولایتمداری حضرت ام البنین(س) اظهار کرد: خانواده های شهدا بالاخص مادران شهدا از حضرت ام البنین(س) الگو گرفته اند.

وی، حضرت ام ‌البنین را یکی از مادران برجسته تاریخ دانست و گفت: حضرت ام البنین(س) با عشق به ولایت و امامت در تربیت فرزندان دلیر و شجاعی همچون حضرت عباس(ع) بسیار موفق بود.  

دامغانی با اشاره به صبوری مادران و همسران شهدا که در همه امور زبانزد هستند افزود: خانواده شهدا با از خودگذشتگی و تقدیم عزیزترین های خود، در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی کار بسیار بزرگی انجام داده اند.  

وی تصریح کرد: خانواده های معزز شهدا به عنوان سرمایه و پشتوانه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه نقش دارند.

گفتنی است، شهید عباس نظری متولد ۱۳۴۰ در صومعه سرا می باشد که در سال ۱۳۶۷ در منطقه پنچوین عراق به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد چهار سال برای تدفین به  زادگاهش برگشت.

کد خبر 1740628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha