بانک اطلاعاتی شهدای شهرستان تهیه شود

سرپرست فرمانداری قرچک در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی شهدای شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قرچک به ریاست سرپرست فرمانداری و با حضور حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، بهروز میری‌زاده و مجید قیصرپناه معاونین فرمانداری، محسن خرمی شریف شهردار، رضا مدنی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فراهانی مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین برگزار شد.

حسین فخاری سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک در این جلسه با بیان اینکه جامعه امروز، نیازمند تقویت روحیه گذشت و ایثار است گفت: هرگونه اقدام برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، غنیمت و فرصتی بی بدیل برای مسئولان است.

وی رشد معنوی و حل بسیاری از مشکلات در جامعه را آثار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: دستگاه‌های فرهنگی برای آشنایی نسل نوجوان و جوان با سیره شهدا و ایثارگران اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست فرمانداری قرچک، شهیدان را آبروی شهرستان خواند و خاطرنشان کرد: تهیه، تدوین و نشر بانک اطلاعاتی شهدا و ایثارگران شهرستان می‌تواند نقش مهمی در فرهنگ سازی مردم داشته باشد.

فخاری با اعلام اینکه در شهرستان قرچک ۷۵ همسر و ۷۰ مادر شهید وجود دارد تصریح کرد: بمناسبت روز تکریم همسران و مادران شهدا، مراسم خوبی در شهرستان با تعامل و همکاری همه ادارات و دستگاه‌ها اجرا خواهد شد.

گفتنی است، در این جلسه، مدنی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، گزارش اقدامات صورت گرفته در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ارائه داد.

کد خبر 1740646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha