راهیابی آثار چهار هنرمند هنرهای تجسمی به نمایشگاه منطقه ای ایثار

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: آثار چهار تن از هنرمندان هنرهای تجسمی این شهرستان به نمایشگاه منطقه ای تجسمی ایثار راه یافت.

زهره بابایی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: آثار علی محزون، فاطمه عمارلویی نقاش، سمیرا سرحدی طراح و مهلا اسدی گرافیست از این شهرستان در نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار در کنار ۲۶۶ اثر از هنرمندان تجسمی شمال و شرق کشور در بجنورد برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۱۴ هزار و ۴۰ اثر از استان های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، سیستان و بلوچستان، مازندران و گلستان به دبیرخانه نمایشگاه هنرهای تجسمی شمال و شرق کشور رسیده است و داوران از بین آثار ۲۷۰ اثر را به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

بابایی عنوان کرد: موضوعات آثار این نمایشگاه مکتب شهدا و ایثارگران، زندگی مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران، عفاف، حجاب و سبک زندگی به مکتب ام‌الشهدا، شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین، شهید حاج‌ قاسم سلیمانی و شهدای مدافع است.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان اضافه کرد: این نمایشگاه تا هفتم دی ماه برای بازدید علاقه مندان در محل مجتمع طلای سفید طبقه منفی یک دایر است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1740701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha