مهلت ثبت نام در دومین کنگره بانوان تأثیرگذار تا ۸ دی ماه تمدید شد

زنگویی گفت: مهلت ثبت نام در دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار تا ۸ دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، فهمیه زنگویی امروز (۴ دی) در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: دومین کنگره بانوان از ۱۳ تا ۲۰ دی ماه امسال در روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در خراسان جنوبی برگزار می شود.

مدیر کل بانوان استانداری خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه هدف ما از برگزاری این کنگره شناسایی بانوان شاخص استان است، افزود: بانوان تأثیرگذار و فعال روستایی، اعضای هیئت علمی، بزرگان در صحنه اجتماع،  زندگی، سیاست، اقتصاد و .... می توانند در این کنگره ثبت نام کنند.

وی همچنین از بانوان خانه داری که احساس می کنند می توانند یک الگو برای دیگران باشند خواست به عنوان یک بانو و مادر تاثیرگذار در این سامانه ثبت نام کنند.

زنگویی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در این کنگره تا ۸ دیماه تمدید شده است، افزود: بانوان می توانند به آدرس banoiran. ir مراجعه و تا ثبت نام خود را تکمیل کنند.

وی از تشکیل شورای ۱۰ نفره برای داوری نفرات برتر هم خبر داد و گفت: طبق آخرین دستورالعمل ها هر کمیته ما (هشت کمیته) سه تا پنج بانوی تأثیرگذار را معرفی خواهد کرد که بین ۲۵ تا ۴۰ نفر به عنوان بانوی برتر معرفی خواهند شد.

کد خبر 1740716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha