ظرفیت کانون‌های مساجد برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری فعال شود

قربانی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بستر مناسبی برای شناسایی، هدایت و حمایت از نوجوانان مستعد و متعهد هستند که باید از این ظرفیت برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، جواد قربانی امروز (دوشنبه ۴ دی) در دیدار با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بستر مناسبی برای شناسایی، هدایت و حمایت از نوجوانان مستعد و متعهد هستند و باید از ظرفیت کانون های مساجد برای اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری استفاده کرد.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: از برنامه های این معاونت برگزاری فعالیت های مشترک و بهره مندی از ظرفیت های کانون های مساجد برای توسعه فرهنگ عمومی در جامعه است.

وی با تشکر از اقدامات و خدمات انجام شده از سوی کانون های مساجد، گفت: با توجه به هجمه امروز دشمنان بر علیه نوجوانان و جوانان جامعه، باید برای این قشر برنامه ریزی و اقدامات موثری را انجام داد.

قربانی ادامه داد: از برنامه های مشترک کشف استعداد و ایجاد بسترمناسب برای آموزش و تولید آثار فرهنگی و هنری خواهد بود.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان نیز در این دیدار از آمادگی این ستاد برای اجرای فعالیت های مشترک در حوزه فرهنگ و هنر خبر داد و گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تمام ظرفیت خود را به منظور ارتقای سطح فرهنگی جامعه به کار می گیرد.

کد خبر 1740742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha