درخواست خرید دوچرخه برای جانبازان نابینا از شهردار!

در جلسه این هفته شورای شهر مشهد از تعدادی از جانبازان نابینای مشهدی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، در حاشیه نودونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که امروز، دوشنبه ۴ دی در تالار شهر برگزار شد اعضای شورا از تعدادی از جانبازان نابینای مشهدی تقدیر کردند.

مجید طهوریان عسکری، عضو شورای اسلامی شهر مشهد که همزمان رئییس هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی نیز هست، در این جلسه که شهردار مشهد نیز در آن حضور داشت از قلندر در خواست کرد تا شهرداری مشهد پنج عدد دوچرخه متناسب نابینایان برای این جانبازان تهیه نمایند و در اختیار آن‌ها قرار دهد تا بتوانند در مسابقات دوچرخه سواری ویژه نابینایان نیز شرکت کنند.

باید آمار بی‌سوادی در مشهد را به صفر برسانیم

حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد درابتدای این نشست پس از اشاره به مناسبت های روز مانند میلاد حضرت مسیح(ع) و روز ثبت و ارایه گزارشی از اقدامات مهم حوزه مدیریت بحران شهرداری، به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: عزیزانی که گنجینه‌های ایثار و نمادهای ازخودگذشتگی و راویان دلدادگی و عاشقی هستند، حداقل وظیفه و رسالت ما گرامیداشت و تکریم آن‌هاست.

وی افزود: هفتم دی‌ماه سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی نیز پیش روست؛ برای ریشه کن کردن بی‌سوادی که منشأ بسیاری از چالش‌هاست باید به صورت عملیاتی کار کنیم. مدیریت شهری هم در کنار آموزش و پرورش و نهادهای متولی آماده همکاری و مشارکت است تا آمار بی‌سوادی را در مشهد به صفر برسانیم.

نامگذاری تعدادی از معابر فرعی با حفظ شماره به نام شهدا

یکی از مصوبات این جلسه نیز مانند تمام جلسات تغییر نام چند خیابان به نام شهدا بود. براساس این لایحه به شهرداری مشهد اجازه داده می‌شود در منطقه ۵ معبر فرعی شهید آرمون ۱۱ واقع در خیابان شهید آرمون منشعب از بلوار شهید مفتح با حفظ شماره به نام شهید محمد شبانه، در منطقه ٩ معبر فرعی شهید صیاد شیرازی ۱۴ با حفظ شماره به نام شهید سید محمد مهدوی، معبر فرعی توس ۴۳٫۱ با حفظ شماره به نام شهید حسین صادقی، منطقه ٣ معبر فرعی ۲۲ بهمن ۵,۱۳ واقع در خیابان خواجه ربیع با حفظ شماره به نام شهید طاهر ابراهیمی و منطقه ١٠ خیابان استاد یوسفی ۱۶ منشعب از خیابان استاد یوسفی با حفظ شماره به نام شهید احمد جهانی نامگذاری شود.

پایان پیام/

کد خبر 1740765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha