نامگذاری یکی از معابر شهر اردکان به نام «نماز» در آینده‌ای نزدیک 

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان گفت: در آینده‌ای نزدیک یکی از معابر شهر اردکان به نام «نماز» نامگذاری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در دویست و بیست و هشتمین جلسه این شورا که با حضور دبیر شورای اقامه نماز شهرستان اردکان برگزار شد؛ نماز را به عنوان اصلی‌ترین وظیفه دینی مسلمانان یاد کرد و افزود: تمهید، تبلیغ، ترویج و تعمیق نماز ازجمله وظایف ما در مسیر بندگی است و باید در راستای اقامه آن و ترویج این فریضه الهی تلاش کنیم.

مسعود نوریان‌اردکانی با تاکید بر ضرورت توجه جدی به کار فرهنگی در حوزه نماز تصریح کرد: صرف ابلاغ دستورالعمل و بخشنامه برای تبلیغ ترویج نماز کافی نیست و ناگزیر از کار فرهنگی گسترده در این حوزه هستیم تا با نهادینه کردن مسئله نماز بر بسیاری از مشکلات موجود جامعه فائق آییم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان در این راستای گفت: ساماندهی و تجهیز نمازخانه‌های موجود در پارک‌ها به‌ویژه پارک آزادی، کمک به رفع مشکلات برخی مساجد و مشارکت در احیا و بازسازی مساجد از جمله اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان در این حوزه می‌باشد.

نوریان‌اردکانی در پایان با اشاره به اینکه نامگذاری معابر و میادین به نام نماز جزو مطالبات شهروندان و ستاد اقامه نماز است از نامگذاری یکی از معابر شهر اردکان به نام نماز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کد خبر 1740770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha