طلاب در زمینه حقوق بین الملل و آگاهی از این مسائل تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، گفت: طلاب در زمینه حقوق بین الملل فعالیت داشته باشند تا بتواند از حقوق جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی حفظ و حراست کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در دیدار با حجت الاسلام رفیعی، قائم مقام و معاون پژوهش موسسه فقه، حقوق و قضای اسلامی قم با اشاره به اهمیت فقه و حقوق، گفت: جایگاه فقه و حقوق برای طلاب و روحانیون کلانشهر اراک کمی مغفول مانده است که نیاز است در برپایی گسترده دروس فقه و حقوق برای طلاب و روحانیون کلانشهر اراک اهتمام بیشتری داشت.

نایب رییس مجمع جهانی اهل بیت (ع) در مورد حقوق بین الملل افزود: نیاز است طلاب در زمینه حقوق بین الملل هم فعالیت داشته باشند تا بتواند از حقوق جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی حفظ و حراست کنند.

این مقام ارشد استان اضافه کرد: اگر طلاب علوم دینی به این مهم مسلط باشند، اجازه نخواهند داد تا حقوق ایران اسلامی و ملت شریف در حوزه بین الملل و جهانی نادیده گرفته شود.

عضو خبرگان رهبری در مورد فقه تشیع، افزود: فقه تشیع در مورد حقوق بین الملل و مبانی حقوقی در جهان حرف های بسیاری دارد و نیاز است این معارف ارزشمند در سطح جهانی بازتاب داده شوند.

کد خبر 1740780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha