«خانم نسل کش»؛ لقبی برای رئیس کمیسیون اروپا به دلیل حمایت از اسرائیل در جنگ غزه

نماینده پارلمان ایرلند با انتقاد شدید از حمایت رئیس کمیسیون اروپا از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، وی را «خانم نسل کش» نامید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی ۲۱، «کلر دالی» عضو پارلمان ایرلند، «اورزولا فون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا را به دلیل سخنانش در حمایت از رژیم صهیونیستی علیه کشتار غزه مورد انتقاد شدید قرار داد و او را «بانوی نسل کشی» خواند.

این نماینده ایرلندی در سخنرانی خود، رئیس کمیسیون اروپا را متهم کرد که مسئول مستقیم افزایش جدی خطر در وضعیت نوار غزه است.

دالی گفت: در کنار این مدافعان دموکراسی، مانند فون در لاین، معتقدم نظر بسیاری از شهروندان اروپایی را بیان می‌کنم هنگامی که می‌گویم: «از شما تشکر نمی کنند، خانم نسل‌کش»

 این اظهارات دالی در واکنش به فعالیت های رئیس کمیسیون اروپا بود، زیرا وی معتقد است که اظهاراتش عامل آغاز جنگ وحشیانه و نسل کشی در نوار غزه بوده است.

 این نماینده ایرلندی تاکید کرد: فون در لاین، پشت تشدید خشونت هایی است که منطقه خاورمیانه را تحت تأثیر قرار داده است.

از زمان آغاز جنگ اسرائیل در نوار غزه، اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا حمایت خود را از کشور اشغالگر اعلام کرد که واکنش‌های منفی برخی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا را در پی داشت.

وی در جریان سفرش به رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر موضع خود را اعلام و حمایت بیش از حد خود از تل آویو را نشان داد که باعث شد کارمندان اتحادیه اروپا در سراسر جهان از وی انتقاد کنند.

کد خبر 1740782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha