برگزاری جلسه روحانیون طرح امین در قروه

جلسه هماهنگی و تعاملی روحانیون طرح امین مدارس با هدف تشریح برنامه‌های مدارس و ضرورت آگاهی و آموزش دانش‌آموزان از موضوعات دینی و مذهبی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، جلسه هم‌اندیشی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه با روحانیون طرح امین در مدارس، با هدف مطرح کردن طرح و برنامه‌های ‌پیشنهادی روحانیون در سال تحصیلی و برنامه‌ریزی اجرایی کردن برنامه‌ها، در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در این جلسه، ضمن اشاره به نقش مهم و گسترده روحانیت در انتقال مفاهیم دینی به دانش‌آموزان، بیان کرد: انتظار می‌رود که روحانیون طرح امین فعالیت‌ها را در زمینه قرآنی، فرهنگی و استفاده از روش‌های خلاقانه و جذاب در انتقال مفاهیم مذهبی به دانش‌آموزان بیشتر کنند.

وی افزود: فعالیت روحانیون طرح امین در مدارس باعث می‌شود که دانش‌آموزان در مسابقات مختلف قرآنی و دینی بیشتر بدرخشند.

در ادامه حجت الاسلام امید شعبانی مسئول روحانیون طرح امین در شهرستان قروه، وظایف روحانیون در مدارس را مهم برشمرد، و ابراز امیدواری کرد با حضور این عزیزان، شهرستان قروه در زمینه‌های فرهنگی و قرآنی پیشرفت کند.

در ادامه مقرر شد تدابیر بیشتری در خصوص تعامل و همکاری بین روحانیون و مدیران مدارس ایجاد شود و حاضرین به ذکر مسائل و نقاط قوت و دغدغه های این طرح پرداختند.

کد خبر 1740794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha