مسئولان با خدمتگزاری به مردم قدردان شهدا باشند

عباسی گفت: مسئولان با خدمتگزاری به مردم قدردان جانفشانی شهدا و ایثارگران باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز(دوشنبه، ۴ دی) در جریان سفر یک‌روزه خود به آستارا به همراهی مدیران استانی و مقامات و مدیران شهرستانی با مادر و خانواده شهید والامقام دوران دفاع مقدس اباذر سالدار در روستای سهراب‌محله بخش لوندویل دیدار کرد.

عالی‌ترین نماینده دولت در گیلان در جریان این دیدار یاد و خاطره شهدا را گرامی‌داشت و افزود: از اینکه در ایام وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مقام شامخ مادران و همسران شهدا در منزل این شهید والامقام حضور یافته‌‎ام، برایم توفیق الهی است و امیدوارم این شهید و دیگر شهدای عزیز، شفیع ما در دنیا و آخرت باشند.

وی با بیان‌اینکه آرامش و امنیت جامعه مرهون خون پاک شهداست، افزود: امروز ما وظیفه داریم با جهاد تبیین مسیر شهدا، جانبازان و آزادگان را ادامه دهیم و اجازه ندهیم مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته‌اند، بر زمین بماند.

عباسی با تاکید بر اینکه مسئولان با خدمتگزاری به مردم قدردان جانفشانی شهدا و ایثارگران باشند، گفت: خدمت به مردم عین عبادت است و باید در راستای خدمت به آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

استاندار گیلان بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باعث می‌شود تا قطار انقلاب و مدیریت کشور از ریل پیشرفت و تعالی خارج نشود.

عباسی در پایان سخنان خود از مادر شهید والامقام اباذر سالدار خواست تا وی و مسئولان دولت مردمی و انقلابی را بر خدمت صادقانه به مردم دعا کند.

شهید اباذر سالدار متولد ۱۳۴۵ در سال ۱۳۶۵ بود که در منطقه حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفتنی است، عالی‌‎ترین نماینده دولت در گیلان همچنین در مسیر دیدار با مادر شهید سالدار در سهراب‌محله لوندویل، با تعدادی از ساکنین و اهالی این روستا دیدار و گفت‌وگو  و دستورات لازم برای رفع مشکلات را صادر کرد.

کد خبر 1740812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha