اصول ایمنی در برداشت ذخایر معادن مورد توجه قرار گیرد

پورحیدری از صدور مجوز برداشت بیش از ۸۹ فقره معدن از ابتدای سال تاکنون خبر داد و گفت: اصول ایمنی در برداشت ذخایر معادن مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، تیمور پورحیدری امروز(دوشنبه، ۴ دی) در بازدید از چند معدن این شهرستان در جمع خبرنگاران،اظهارکرد: بهره‌‍برداران معادن، اصول ایمنی و علمی را در برداشت ذخایر معادن مورد توجه قرار دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان افزود: در نظر نگرفتن اصول ایمنی و علمی در برداشت ذخایر معادن، آسیب‌های جدی انسانی را به دنبال خواهد داشت.

وی به عملیات حذف پیچ و تعریض محور آستارا به بهارستان اشاره کرد و گفت: در برداشت و تعرض محور، باید ضوابط و اصول فنی و ایمنی رعایت شود.

پورحیدری با اشاره به فعالیت نا ایمن معدن بهارستان آستارا، ادامه داد: ضمن تذکر جدی به بهره‌بردار و مسئول فنی معدن، مقرر شد مراتب با قید فوریت و با نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان جهت ایمن‌سازی محور مذکور در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از صدور مجوز برداشت بیش از ۸۹ فقره معدن از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

وی با بیان‌اینکه میزان برداشت مصالح معدنی ویژه پروژه‌های عمرانی گیلان بیش از ۵ میلیون ۴۹۰ هزار تن است، افزود: این میزان برداشت در  8 ماه سال جاری بوده است.

پورحیدری خاطرنشان‌کرد: در هنگام صدور مجوزها تامین مصالح پروژه‌های عمرانی استان به ویژه راه‌آهن رشت - آستارا در اولویت است.

کد خبر 1740818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha