رسالت حضرت فاطمه سلام الله علیها دفاع از دین بود

امام جمعه کهگیلویه رسالت حضرت فاطمه زهرا (س) را دفاع از دین دانست و گفت: خداوند متعال درباره حضرت فاطمه(س) و فرزندانش تکلیفی بر عهده ما قرار داده که باید به خوبی آن را به سرانجام برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی وحدانی فر» امشب در مراسم شام غریبان شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) که در شهر لیکک برگزار شد، اظهار کرد: خداوند متعال جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) را در حدیث کسا بیان فرمودند. 

امام جمعه شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه ورود به بهشت با اجازه مودت حضرت زهرا (س) صورت می گیرد، گفت :اذن دخول به بهشت نیز با فرمان آن حضرت صادر می‌شود. 

وی با بیان اینکه بسیاری برای مودت به اهل بیت(ع) جان دادند و دین آسان به ما نرسیده، خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه مجالس نشانه محبت به حضرت زهرا (س) است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه رسالت حضرت فاطمه زهرا (س) را دفاع از دین دانست و ادامه داد: خداوند متعال درباره حضرت فاطمه(س) و فرزندانش تکلیفی بر عهده ما قرار داده که باید به خوبی آن را به سرانجام برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: مزد رسالت شیعیان و ارادتمندان به ساحت آل الله و پیامبر آخرالزمان مودت نسبت به ذی‌القربی است. 

حجت الاسلام وحدانی فر با اشاره به اینکه ذی القربی فاطمه زهرا(س) و فرزندانش هستند، گفت: مودت به اهل بیت(ع) با روش های مودت زبانی، مودت علمی، مودت مالی و دینی است که مودت زبانی همین اذکار، حدیث و دعاها است.

کد خبر 1740823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha