شهید سلیمانی اسطوره عرصه مقاومت و مبارزه است

حسنوند، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار دلها اسطوره ماندگار عرصه مقاومت و مبارزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، فریدون حسنوند، در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک، با بیان اینکه هدایت جامعه در امور سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بخشی از وظایف ما تعریف شده است اظهار کرد: این نشست صرفا یک جلسه تشریفاتی اداری نیست بلکه یادآوری مسئولیت مهم و یک کار بزرگ و خطیری است که در این بزنگاه باید بیشتر به آن توجه داشت.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه مقوله ۹ دی و شهادت سردار سلیمانی ۲ اتفاق بزرگ بودند که باید همواره جاودان بمانند افزود: دشمنان تلاش گسترده داشته‌اند که انتخابات و مراحل مهم جامعه اسلامی را با تنش همراه کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در سنوات اخیر و همچنین با تقدیر از بصیرت مردم در ۹ دی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی هوشیارانه با آگاهی در صحنه حاضر شده و جلوتر از دشمن، برنامه‌های شوم آنها را ناکام گذاشتند.

حسنوند، با بیان اینکه امروز بسیاری به دنبال حذف وقایع بزرگ و افتخارات ملت هستند اما این رویدادها باید حفظ شوند بیان کرد: ملت ایران اسلامی در برهه‌های مختلف حماسه‌آفرینی کردند و این حماسه‌ها سبب حفظ ارزش‌های انقلاب شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: سردار دلها اسطوره ماندگار عرصه مقاومت و مبارزه است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، از مدیران خواست برای تکمیل طرح‌های عمرانی سرعت عمل داشته باشند و خاطر نشان کرد: طی چند ماه آینده بخشی از این طرح‌های شاخص با حضور تعدادی از مسئولان ارشد کشور و  وزیران دولت افتتاح یا کلنگ زنی می‌شوند.

در این جلسه برای برگزاری همایش حماسه ۹ دی و گرامیداشت شهید سلیمانی برنامه‌ریزی شد.

کد خبر 1740825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha