یلدائی خاطره انگیز در کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان رضوی

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد استان همراه با سایر کانون‌ها در سراسر کشور برنامه‌های متنوعی را در شب یلدا برنامه ریزی و اجرا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: شب یلدا یکی از آیین‌های باستانی ایران است که فرصتی است برای گعده‌ها و دورهمی‌های صمیمی با نوجوانان و جوانان و تقسیم شادی و همدلی با افراد نیازمند جامعه.  

وی افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی نیز همانند دیگر کانون‌های کشور برنامه های متنوعی را در این شب وروزها در دستورکار قرارداده و اجرا کرده اند.

یلدائی خاطره انگیز در کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان رضوی

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی  هنری مساجد خراسان رضوی تصریح کرد:از جمله برنامه هایی که  به همت کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی علیه السلام بردسکن انجام شد تهیه تعداد ۲۰ بسته معیشتی ویژه شب یلدا و توزیع بین نیازمندان یود.

وی ادامه داد: دورهمی شب یلدا با حضور نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری رایه الهدی کاشمر نیز از دیگر برنامه های این شب بود که به همراه اجرای ویژه برنامه های فرهنگی هنری در این مسجد برگزار شد.

یلدائی خاطره انگیز در کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان رضوی

حجت‌الاسلام افکار گفت: به همت کانون تخصصی خواهران شهید حقیقی قوچان نیز مراسم شب یلدا در مدرسه شهید نوروزی و در جمع نوجوانان این مدرسه اجرا با برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری همراه بود.

وی با بیان اینکه کانون‌های مشهدی نیز برنامه های گوناگونی را اجرا کردند عنوان کرد: برگزای ویژه برنامه شب یلدایی یکی از برنامه هایی بود که در کانون فرهنگی هنری عاشوراییان منتظر مشهد با حضور نوجوانان و ویژه برنامه های فرهنگی برگزار شد.

یلدائی خاطره انگیز در کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان رضوی

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی  هنری مساجد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نشست صمیمانه در شب یلدا در کانون فرهنگی هنری آل یاسین بردسکن نیز از جمله برنامه های اجرا شده در دیار ترشیز بود.

 حجت الاسلام افکار همچنین عنوان کرد: بچه‌های مسجدی در سبزوار نیز دربرنامه یک شب یک خاطره در شب یلدایی شهدایی کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار گردهم آمده و در کنار هم این شب باستانی را جشن گرفته و از برنامه های تدارک دیده شده استفاده کردند.  

پایان پیام/

کد خبر 1740829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha